پیکر مبارز ق‌س‌د، بشار هَواس الفادل طی مراسمی دسته‌جمعی به خاک سپرده شد

پیکر مبارزه نیروهای سوریه دمکراتیک ‌(ق‌س‌د)، بشار هوالس الفادل از سوی مجلس خانواده‌های شهدا در تل‌حمیص در آرامگاه شهدا به خاک سپرده شد.

مراسم خاکسپاری شهدا

در این مراسم تصاویر مبارز ق‌س‌د، بشار که روز ۲۴ جولای در حین انجام وظیفه شهید شده بود به همراه تصاویر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و پرچم‌های مجلس خانواده‌های شهدا برافراشته شدند.

صدها نفر از اهالی شهر تل‌حمیص کانتون جزیره طی مراسمی توده‌ای، پیکر مبارز ق‌س‌د، بشار هواس الفادل که روز ۲۴ جولای در حین انجام وظیفه شهید شده بود را به خاک سپاردند. مراسم از سوی مجلس خانواده‌های شهدای شهر تل‌حمیص در آرامگاه شهدای این شهر برگزار شد.

مدیر مجلس خانواده‌های شهدای تل‌حمیص، خالد النائیف توجه‌ها را به مقاومت خلق‌های منطقه شمال و شرق سوریه علیه حملات و نقشه‌های دولت اشغالگر ترکیه معطوف داشت و گفت‌:‌‌ ‌«خلقی که برای دفاع از آزادی، خودویژگی و کرامت خود، شهادت را جشن می‌گیرد، آن خلق شایسته پیروزی است و در پایان پیروز خواهد شد.‌»

از فرماندهان ق‌س‌د، مَحی‌الدین دِریک نیز در سخنان خود به خانواده‌های شهدا و مشارکت کنندگان قول داد که علیه تلاش‌های اشغالگرانه منطقه شمال و شرق سوریه،‌ ایستادگی خواهند کرد.

عضو نهاد دینی و باورداشت تل‌حمیص، موتَز الانتر نیز درباره مقدس بودن فداکاری برای دفاع از کشور سخن گفت.

سپس مشخصات شهید قرائت شده و به خانواده او تقدیم شد. پیکر شهید همراه با سردادن شعارهای ‌«شهدا نمی‌میرند» و ‌‌«با جان و دل، ما با تو هستیم ای شهید» به خاک سپرده شد.