تصویر

نمایشگاه کتاب شهید هَرَکول در ۳مین روز ادامه دارد

۸ مین دوره نمایشگاه کتاب شهید هَرَکول با شعار ‌«ما مطالعه را به یک سبک زندگی مبدل خواهیم کرد» در سالن زانا شهر قامشلو در سومین روز خود ادامه داشت.

۸ مین دوره نمایشگاه کتاب شهید هَرَکول  با شعار ‌«ما مطالعه را به یک سبک زندگی مبدل خواهیم کرد» که در سالن زانا شهر قامشلو برگزار شده است، امروز در سومین روز خود با امضای کتب توزیع شده و جشن‌ هنری ادامه داشت.

روشنفکران، نویسندگان، جوانان، ادبا، شاعران، معلمان و استادان مدارس و دانشگاه‌ها و اهالی منطقه از این نمایشگاه بازدید کردند. در بخش هیئت فرهنگی کانتون جزیره  این نمایشگاه در ساعات غروب، روزنامه‌نگار و شاعر، کمال نجم کتاب خود به نام ‌«اشعار منتخب» را برای دوستداران شعر امضا کرد.

در بخش انتشارات شِلیر نیز نویسنده و محقق برجسته، صالح حِیدو کتاب خود به نام ‌«برخی نمونه‌ها و سخنان که با داستان بازگو شده‌اند» را برای علاقه‌مدان امضا و توزیع کرد.

سومین روز این نمایشگاه با بازدید و هنرنمایی موسیقی ادامه داشت.

مطابق برنامه این نمایشگاه، فردا در ساعت غروب یک سمینار با عنوان ‌«تاریخ ادبیات کوردی» از سوی نویسنده، آرشَک باراوی برگزار خواهد شد و کتاب‌هایی به امضا خواهند رسید.

این نمایشگاه کتاب در روژاوای کوردستان به پیشاهنگی هیئت فرهنگ و هنر برگزار شده است و تا روز ۲۲ اکتبر ادامه خواهد داشت. ۵۴ نهاد و انتشارات محلی، عربی و بین‌المللی در این نمایشگاه مشارکت کرده‌ و همچنین کنش‌های ادبی و هنری برگزار خواهد شد.