دَم پارتی: لازم است همگان در برابر تله‌های دشمن هوشیار باشند

رئیس فراکسیون دَم پارتی گلستان کوچیگیت اعلام کرد: «لازم است همگان به خوبی تحولات را در نظر گرفته و در برابر تله‌های دشمن هوشیار باشند.»

رئیس فراکسیون حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها (دَم پارتی) گلستان کلچ کوچیگیت، آخرین تحولات را مورد ارزیابی قرار داد و اعلام نمود، در پرونده‌ی کوبانی مجازات سنگینی بر سیاستمداران تحمیل شد، در پرونده‌ی توطئه‌ی کوبانی بر رفقای زندانی حکم ۴۰۰ سال زندان تحمیل شده است. تمامی افکار عمومی ترکیه و جهان به وضوح دیدند که هیچ بهانه‌ای قانونی برای این پرونده وجود نداشت. آک‌پ قادر به تحمل پیروزی ه‌د‌پ نبود و به همین سبب این توطئه را آغاز کرد. همچنین می‌خواستند انتقام شکست داعش را بگیرند. اگر داعش توانایی اشغال کوبانی را داشت این پرونده باز نمی‌شد.»

رفقای ما در تمامی اتهاماتشان تبرئه شدند. پرونده‌ی توطئه‌گری از سوی دادگاه با شکست مواجه شد. رفقای ما در رابطه با سخنرانی و راهپیمایی و انجام کنش مجازات شده‌اند.

آن‌چه در ترکیه عدالت ملی نامیده می‌شود به عدالت کورد، سوسیالیست، انقلابی، دمکراتیک و فمینیست تبدیل شده است.

در رابطه با پرونده‌ی توطئه‌ی کوبانی، می‌خواهند یکبار دیگر علیه اپوزیسیون توطئه انجام دهند، می‌خواهند روح منطقەی یِنی‌کاپی را یک بار دیگر بازسازی کنند. لازم است همگان به خوبی تحولات را در نظر گرفته و در برابر تله‌های دشمن هوشیار باشند.