ه‌ب‌د‌ه، یاد اولاش بایراقداراوغلو را گرامی داشت‌: باید در میدان فاشیسم را شکست دهیم

ه‌ب‌د‌ه، یاد اولاش بایراقداراوغلو را گرامی داشت و گفت‌: ‌«به‌مثابه رفیق و فرمانده اولاش، باید در خیابان‌ها، زندان‌ها، مدارس-دانشگاه‌ها و دشت‌ها در هر عرصه مبارزه به شیوه‌ای که فاشیسم را شکست دهیم، عمل کنیم.‌»

کمیته اجرایی جنبش انقلابی متحد خلق‌ها ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌(ه‌ب‌د‌ه)، یاد فرمانده اولاش بایراقداراوغلو را به مناسبت سالگرد شهادتش گرامی داشت.

ه‌ب‌د‌ه در بیانیه کتبی خود گفت‌: ‌«در ۹ می ۲۰۱۷ رفیق‌ما اولاش بایراقداراوغلو ‌(محمد کورناز) فرمانده قهرمان مبارزه انترناسیونال، که در روژاوا علیه تبهکاران وحشی داعش در جبهه دفاع از خلق‌های منطقه و جهان جای گرفته بود، جاودانه شد. ما با پایبندی خود به میراث و مبارزه‌ای که برای ما بجا مانده است، یاد او را گرامی می‌داریم.‌‌‌‌‌‌‌»

«به مبارزان پیشاهنگ نیاز است»

در این بیانیه اشاره شده است که به مبارزانی مانند رفیق اولاش بایراقداراوغلو، فداکار، جسور و با ابتکارعمل نیاز است و چنین گفته شد‌: ‌«ما می‌توانیم حملات دشمن را تنها با دنبال‌کردن راهی که رفقای پیشاهنگ ما در پیش گرفته‌اند و با درکی صحیح از عملی ساختن میراثی که برای ما به جا گذاشته‌اند، شکست داده و بدین شکل ما می‌توانیم مبارزه انقلابی را توسعه دهیم. به مثابه رفیق فرمانده اولاش، باید ما هر عرصه مبارزه خود را به مناطق شکست فاشیسم متحول سازیم و طبق رهنمود انقلاب متحدانه حرکت کنیم.

با این نگرش و پایبندی ما رفیق فرمانده اولاش بایراقداراوغلو را در ۷مین سالگرد شهادتش با احترام و قدردانی گرامی‌ می‌داریم و در شخص او به تمام شهدایمان، رفقای زندانی و خلق خود قول می‌دهیم‌؛ که ما نیز به مثابه رفقای پیشاهنگ خود خواهیم جنگید و جنگ انقلابی خود را گسترش خواهیم داد.‌»