دولت ترکیه اشغالگری را تشدید می‌کند، اما بغداد و هولیر فقط نظاره‌گر هستند

دولت اشغالگر ترکیه این روزها بر تعداد سربازان خود در باشور کوردستان افزوده است و صدها سرباز و خودروی زرهی به این منطقه منتقل کرده است، اما بغداد و هولیر ساکت هستند.

دولت اشغالگر ترکیه که هر روز به طور غیرقانونی حمله می‌کند، از باشور کوردستان و عراق به عنوان قلمرو اشغالی خود استفاده می‌کند.

فعالیت نظامی دولت ترکیه در روزهای اخیر افزایش یافته است. در چارچوب طرح‌های اشغالگرانه، در ۲۲ ماه جاری، یک کاروان نظامی دولت ترکیه وارد مرز کانی ماسی در شهرک آمدیه در استان دهوک شد.

همین استقرار نظامی فردای آن روز یعنی در شب بیست و سوم ماه ادامه یافت، اواخر شب بیست و سوم این ماه، کاروان نظامی ارتش اشغالگر ترکیه متشکل از سلاح‌های سنگین و خودروهای زرهی به مرز شهرک آمدیه دهوک رفت.

در آخرین مورد اواخر شب گذشته کاروان نظامی ارتش اشغالگر ترکیه با خودروهای زرهی و سلاح‌های سنگین راهی مرز شهرک آمدیه در دهوک شد.

معلوم نیست این سربازان از طریق دروازه ابراهیم خلیل از طریق زمینی به باشور کوردستان وارد شده‌اند یا از فرودگاه هولیر! زیرا اکنون سربازان ترک را می‌توان در منطقه وسیعی از باشور کوردستان، در روستاها و شهرها یافت. بنابراین اشغالگری به بالاترین حد رسیده است، البته اگر حزب دمکرات کوردستان نباشد، سربازان ترک نمی‌توانند با آن خودروهای زرهی وارد خاک باشور کوردستان شوند.