پ.ک.ک: پرچم مقاومت ١۴ ژوئیه همچنان در اهتزاز است

کمیته رهبری پ.ک.ک بمناسبت ٣٨مین سالگرد مقاومت ١۴ ژوئیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است:"پرچم پیروزی و مقاومت ١۴ ژوئیه امروز همچنان در دستان خلقمان و دوستان خلقمان با پیشاهنگی نیروهای قهرمان گریلا در اهتزاز است."

کمیته‌ی رهبری حزب کارگران کوردستان با ادای احترام به خالقان شرف و پیروزی محمد خیری دورموش، کمال پیر، عاکیف یلماز و علی چیچک نسبت به یاد و خاطره تمامی شهیدان ادای دین نموده و اعلام داشته است:"ما وارد ٣٩مین سال پیروزی می‌شویم. در ٣٨مین سالروز مقاومت بزرگ روزه مرگ ١۴ ژوئیه به بزرگترین فعالیت تاریخ کوردستان درود می‌فرستیم. ١۴ ژوئیه، روز شرف ملی را نخست به رهبر آپو، تمامی رفقای حزب، خلقمان و دوستانمان شادباش می‌گوییم."

پ.ک.ک خاطرنشان کرده است که در ٣٩مین سال مقاومت با روحیه ١۴ ژوئیه جنگ نیرومندتری به پیش برده شده و دستاوردهای بزرگتری کسب خواهند شد.

کمیته رهبری پ.ک.ک در ادامه می‌گوید:

"مقاومت بزرگ روزه مرگ ١۴ ژوئیه تداوم مقاومت نوروز مظلوم دوغان در زندان آمَد، علیه رژیم نظامی فاشیستی ١٢ سپتامبر است که با مقاومت چهارنفر با پیشاهنگی فرهاد کورتای آغاز شد، رژیم ١٢ سپتامبر را به نابودی کشید و پیروزی ایدئولوژیکی تاریخ‌سازی را رقم زد که همچنان ادامه دارد. پ.ک.ک با این مقاومت، ماندگاری خط دمکراسی و آزادی و نیروی دستیابی به پیروزی را در مقابل سیاست و ذهنیت نابودگر رژیم ترک که خود را در کودتای فاشیستی ١٢ سپتامبر ١٩٨٠ علیه کوردها نشان داده بود اثبات کرد.

خطمشی فدایی انقلاب آزادیخواهی کوردستان با فعالیت‌های مقاومتگرانه خوێش در سخت‌ترین شرایط تاریخی میسر شد، موانع و کاستی‌ها را پشت‌ سر گذاشت و به سرعت به مبانی و اصول پیروزی دست یافت. مقاومت زندان از مقاومت‌های واجد معنی تاریخ بشریت است که به زوایای تاریک کودتای ١٢ سپتامبر را برملا کرد و پافشاری خلق کورد برای دستیابی به زندگی آزاد و موجودیت خود به منصه ظهور رساند. شرف ملی، اراده، جسارت و فداکاری را در شخصیت کوردها نهادینه کرد."

دیکتاتوری فاێشست اردوغان-باغچلی قطعا فرومی‌پاشد و به زباله‌دان تاریخ انداخته می‌شود

کمیته رهبری پ.ک.ک در بخشی دیگر از بیانیه اعلام کرده است:"ما وارد ٣٩مین سال مقاومت ١۴ ژوئیه می‌شویم. در این سال مقاومت نیرومندانه‌تر و بزرگتری را نشان می‌دهیم. گریلا مقاومت می‌کند، خلق ایستادگی خواهد کرد، زندانیان مقاومت می‌كنند. مقاومت آزادیخواهی تاریخ‌ساز در هر چهاربخش کوردستان و خارج از میهن ادامه می‌یابد. عفرین مقاومت می‌کند، هفتانین مقاومت می‌کند، خاکورک مقاومت می‌کند. سرحد مقاومت می‌کند، گریلاهای ما در کوهستان‌ها، دشت‌ها و شهرها قهرمانانه ایستادگی می‌کنند و فاشیسم آ.ک.پ/م.ه.پ را بسوی فروپاشی سوق می‌دهند. مقاومت نیروهای آزادیخواه از عفرین تا سریکانی و روژاوا، مقاومت گریلاهای ه.پ.گ و یژا ساتار از هفتانین تا خاکورک، مقاومت مبارزان ی.پ.س و هواداران (سمپاتیزان‌های) جنبش متحد انقلابی خلق‌ها از جولمرگ تا استانبول رژیم فاشیست و اشغالگر آ.ک.پ/م.ه.پ را از پای می‌اندازد و نقشه‌های ایجاد منطق تبهکاران و فاشیست‌ها را خنثی خواهد کرد. دیکتاتوری فاشیست اردوغان باغچلی قطعا فرو می‌پاشد و به زباله‌دان تاریخ انداخته می‌شود."

کمیته رهبری پ.ک.ک در خاتمه بیانیه ضمن فراخواندن جوانان به پیوستن به صفوف مقاومت در برابر اشغالگران می‌افزاید:"بر این مبنا به مقاومت‌گران قهرمان از هفتانین تا چهاربخش کوردستان و ترکیه درود می‌فرستیم و برای آنان آرزوی پیروزی داریم. با ادای احترام و عشق از شهیدان قهرمانمان یاد می‌کنیم. "