گریلاهای کوردستان در شش منطقه اشغالگران را هدف قرار دادند

گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار در مناطق گوَر، بستا و محسرت باکور کوردستان و همچنین در خاکورک، آواشین و هفتانین باشور کوردستان نظامیان اشغالگر ترکیه را هدف حمله قرار دادند. در این حملات دست‌کم ۵ نظامی به هلاکت رسیدند

   مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان در تازه‌ترین گزارش خود از تداوم عملیات علیه ارتش اشغالگر ترک خبر داده و می‌گوید در سه عملیات ۵ اشغالگر کشته شدند.

   برپایه این گزارش ساعت ١١ روز ١۶ اکتبر/ ٢۴ مهرماه نیروهای گریلا در منطقه گوَر استان جولمرگ مواضع ارتش ترک در تپه علیشر را هدف قرار داده‌اند. ه.پ.گ از اعلام تعداد کشته و زخمی‌های ارتش ترک اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

​​​​​​​   ساعت ١۶:٢٠ همان روز نیروهای گریلا یک دستگاه بیل مکانیکی ارتش ترک را در منطقه آواشین هدف قرار داده و منهدم کردند. کشته و زخمی‌های دشمن در این حمله محرز نشده است.

​​​​​​​   ساعت ١۶:٣٠ همین روز نظامیان اشغالگر ترک در تپه شهید درویش منطقه خاکورک هدف عملیات گریلایی قرار گرفتند. در این حمله دو نظامی ترکیه کشته شده‌اند.

​​​​​​​   در ساعت ١٧:٣٠ هم سربازان اشغالگر در تپه کنفرانسا مزن واقع در هفتانین آماج ضربات سهمگین گریلایی قرار گرفتند و یک نظامی کشته شد.

​​​​​​​   دو ارتشی دیگر ترکیه ساعت ١٢ از سوی نیروهای یژاستار در ارتفاعات بستا واقع در استان شرنخ باکور کوردستان کشته شده و یک نظامی دیگر زخمی شده است.

​​​​​​​   ه.پ.گ می‌گوید که در حمله روز دهم اکتبر به سربازان ارتش ترک در منطقه محسرت استان مردین چندین نظامی کشته شد‌‌ه‌اند و همچنین یک گریلا پس از جنگی قهرمانانه به شهادت رسیده است. به گفته‌ی این مرکز مشخصات گریلای شهید در اطلاعیه‌ای جداگانه منتشر می‌گردد.

​​​​​​​   تدوام بمباران کوردستان از سوی ارتش اشغالگر ترکیه

​​​​​​​   ه.پ.گ در پایان گزارش خویش از تداوم حملات جنگنده‌های ارتش اشغالگر ترکیه و بمباران مناطق دفاعی مدیا خبر داده و گفته است، هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک ساعت ١١:٣٠ اطراف روستای گوزه در منطقه گاری، ساعت ١۵ اطراف مناطق کانی‌سارکه، کانی‌ قرژ و چمروپوتکی و همچنین از ساعت ١٨:٣٠ تا ١٩ منطقه شکفتا بریندارا در منطقه زاپ و منطقه کورتک در دامنه‌ کوهستان قندیل را بمباران کردند. ه.پ.گ تأکید کرده است که در این حملات هیچگونه اسیبی به نیروهایش وارد نشده است.