'ما فقط یک هدف داریم و آن نیز پیروزی است'

گریلاهای ه.پ.گ و یژا ستار اعلام کردند که آنها جنگ کرامت و شرف را برای کوردستانی آزاد و آزادی رهبری انجام می‌دهند، همچنین اعلام نمودند، فقط یک هدف دارند و آن نیز پیروزی است.

نیروهای گریلا همچنین اعلام کردند، ارتش ترکیه علیرغم به کارگیری سلاح‌های ناتو درمانده شده است، به همین دلیل به شیوه‌های وحشیانه حملات خود را انجام می‌دهد. اما شکست ناپذیری گریلا اثبات شده است.

گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار علیه ارتش ترکیه مقاومت می‌کنند و با عملیات‌های خود پاسخ ارتش ترکیه را که علیه آنها از سلاح شیمیایی استفاده می‌کند، را می‌دهند. نیروهای گریلا در این رابطه با خبرگزاری فرات مصاحبه‌ای انجام دادند.

'علی‌رغم استفاده از سلاح‌های ناتو درمانده شده‌اند'

بوتان اورفا: دشمن از هر تلاشی برای پنهان کردن شکست‌هایش در آواشین، متینا و زاپ استفاده می‌کند، اما موفق نمی‌شود.

بوتان افزود: دشمن اعلام کرده بود که طی ۲۴ ساعت به آنها پایان خواهم داد، اما اکنون ۶ ماه است نتوانسته هیچ پیشروی انجام دهد. علی‌رغم آنکه از هرگونه سلاح ناتو استفاده می‌کند، اما در مقابل نیروهای گریلا درمانده شده است. از کمک و همکاری های پ.د.ک نیز استفاده می‌کند و پ.د.ک نیز کاملاً آشکارا با آنها همکاری می‌کند. تنها یک راه برای ما وجود دارد تا بتوانیم با دشمن مقابله کنیم، آن نیز مقاومت است. می‌توانم بگویم ما نیروهای گریلا تنها یک هدف داریم و آن نیز پیروزی است.

'دشمن نمی‌تواند با شرف و کرامت ما بازی کند'

ستِرک آمد: ما برای شرف خود مبارزه می‌کنیم. رفقای ما علیه دشمنی درنده می‌جنگند. بر اساس فلسفه‌ی رهبری ما آموزش دیده‌ایم. ما خود را پرورش داده‌ایم. جنگ ما جنگی ایدئولوژیک است. دشمن فقط به ما یعنی نیروهای گریلا حمله نمی‌کند، بلکه علیه همه‌ی کورد‌ها دست به حمله‌ای سرتاسری زده است. این مقاومت عمومی نیز باید افزایش یابد. ما بر این اساس جنگ را گسترش می‌دهیم. ما امروز در میدان جنگ نشان دادیم که گریلا شکست نخواهد خورد. تا زمانی که انقلاب پیروز نشود و رهبری آزاد نگردد، دست از جنگیدن بر نخواهیم داشت. ما اجازه نمی‌دهیم دشمن با شرف و کرامت ما بازی کند. ما از ارزش‌های خود صیانت می‌کنیم. من به طور ویژه از همه‌ی جوانان می‌خواهم و به آنها می‌گویم که با نشستن و چشم انتظار بودن انقلاب به پیروزی نخواهد رسید و آزادی اینگونه تضمین نخواهد گشت.

'زمانی که می‌دانند شکست خواهند خورد، درندگی آنها بیشتر می‌شود'

آوستا جودی: قتل‌عام و کشتار بزرگی بر خلق کورد تحمیل می‌شود. علیه حملات بزدلانه و نامردانه‌ی دشمن گریلا به روش فدایی مقاومت می‌کند. دشمن زمانی که می‌فهمد در حال شکست خوردن است بیشتر درنده می‌شود. ما اجازه نمی‌دهیم دشمن در خاک ما باقی بماند. اگر دشمن یک بار به ما حمله کند، ما ده بار حمله خواهیم کرد. تاریخ این روزها را خواهد نوشت. تاریخ خیانت و مقاومت را نیز خواهد نوشت. مقاومت پیروز خواهد شد به همین دلیل باید جوانان راه مقاومت را انتخاب کنند و به صفوف گریلا بپیوندند.