رمان گرافیکی «آزادی پیروز خواهد شد» در بریتانیا معرفی می‌شود

کتاب رمان گرافیکی «آزادی پیروز خواهد شد» درباره زندگی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در تاریخ ۳ و ۴ اکتبر در بریتانیا معرفی می‌شود.

رمان گرافیکی

رمان گرافیکی «آزادی پیروز خواهد شد» که درباره زندگی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان که ۲۵ سال است در شرایط انزوای شدید در جزیره امرالی نگهداری می‌شود، روزهای ۳ و ۴ اکتبر در بریتانیا معرفی می‌شود. این مراسم که در تاریخ ۳ اکتبر بین ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۵:۰۰ در سالن سمینار گروه جامعه‌شناسی دانشگاه کمبریج برگزار می‌شود، توسط مرکز دموکراتیک کوردها در بریتانیا (NADEK)، شورای زنان ژیان و حزب حیات آزاد کوردستان (پژاک) برگزار می‌شود.

میزبان این مراسم که در ۴ اکتبر ساعت ۱۷:۰۰ در مرکز جامعه کوردها در لندن در منطقه N4 1HU لندن برگزار می‌شود، مرکز جامعه کورد در لندن خواهد بود. این کتاب گرافیکی در مراسمی که به طور مشترک توسط مرکز دموکراتیک کوردها در بریتانیا، شورای زنان ژیان، جنبش جوانان انقلابی (ت‌ج‌ش) و زنان جوان مبارز (تکوژن) در تاریخ ۴ اکتبر، ساعت ۱۷:۰۰ در مرکز جامعه کورد در لندن در منطقه N4 1HU لندن برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

نویسنده ویلسون و همچنین نماینده ابتکار بین‌المللی رِیمار هیدار در هر دو مراسمی که در آن رمان معرفی می‌شود شرکت خواهند داشت. شایان ذکر است که متن رمان توسط نویسنده اسکاتلندی سین مایکل ویلسون نوشته شده و توسط تصویرگر کورد کَکو تصویرگری شده است.

پس از برگزاری سخنرانی‌های مقدماتی، کنش با پرسش و پاسخ ادامه خواهد یافت.