هشدار ارتش انقلابی؛ به مزدوران ترکیه درسی بیادماندنی می‌دهیم

مرکز فرماندهی ارتش انقلابی (جیش‌الثوار) در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد:" پاسخی دندان‌شکن به آنان می‌دهیم که میهن و کرامت خود را به ترکیه فروخته‌اند.

مرکز فرماندهی ارتش انقلابی (جیش‌الثوار) در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد:" پاسخی دندان‌شکن به آنان می‌دهیم که میهن و کرامت خود را به ترکیه فروخته‌اند.

 

جیش‌الثوار در کنفرانسی خبری که با حضور تعدادی از فرماندهان این گروه برگزار شده بود، اعلام کرد:

 

''خلق عزیزمان در سوریه و علی‌الخصوص ساکنان قلعه‌ی مقاومت عفرین انقلابی آگاه باشند که تدابیر لازم را برای چنین شرایط و حتی شرایط بدتری هم اندیشیده‌ایم و بر تعهدی را که به خلقمان داده‌ایم پایبندیم. تمام ادعاهای مرتبط با پیوستن ما به گروههای وابسته به ترکیه واعلان جنگ با برادران کُردمان، دور از واقعیت و سراسر کذب محض است. ما به خلق و خاک خود وفاداریم و تغییری در موضع ما در مورد انقلاب سوریه ایجاد نشده است.

 

ما از همان روز اول به حمایت از خلق سوریه برآمدیم و هیچگاه نه به هواداری از القاعده و نه جریان سیاسی در داخل و خارج تبدیل نگشته‌ایم. به خلق مصدوم، یتیم و سالخورده‌ی ما بنگرید که چه اتفاقی افتاد، حلب و شهبا را که با خون شهدا آزاد کردیم به تبهکاران تحت حاکمیت اردوغان فروختند، [به همان] اردوغانی که القاعده و داعش را به سوریه فرستاد تا انقلاب مقدس خلق را به انحراف کشد.

 

[از سوی اردوغان] گروهی بنام سپر فرات ایجاد و تجهیز گردید تا با خلق خود در عفرین بجنگد، لیکن دروغ‌های آنان آشکار شد. همه‌ی مناطقی را که کنترل نموده بودند، توسط رژیم ویران شدند، ساکنان آن مناطق قتل‌عام شدند و زنان آنان در بازارها فروخته شدند و [سرکردگان] "سپر فرات" سکوت کردند. در ادلب، حلب و حما کرامتشان زیرپا گذاشته شد و باز هم [گویی که چیزی روی نداده]، سکوت اختیار کردند و حالا نیز به عفرینی که زنان و کودکان آنان را حفاظت کرده است، حمله می‌کنند.

 

همه‌ی اینها نشان از فقدان وجدان آنهاست که خلق و خاک خود را فروخته و به مزدوران دولت اشغالگر ترکیه پیوسته‌ و از منافع رژیم ترکیه دفاع می‌کنند، عناوین انقلابی را با خود یدک می‌کشند و مناطق آزاد شده را با حملات رژیم سوریه تنها گذاشتند.

 

خلق‌های گرانقدر، ما در برابر هر دشمن و تجاوزکاری همچون شمشیر هستیم. این توانایی را داریم و خود را برای هر حمله‌ای آماده نموده‌ایم. نیروهای ما در بسیاری از نقاط سوریه در مقابل دشمن جنگیده و پیروزی را کسب کرده‌اند.

 

اکنون خطاب به خلق ستمدیده‌ی خود در عفرین و شهبا اعلام می‌کنیم که نیروی کافی را برای مقابله با هر تهدیدی دارا هستیم و چنان پاسخ کوبنده‌ای به تبهکاران ترکیه [که خاک و کرامت خود را فروخته‌اند]، خواهیم داد که در اذهان باقی بماند. شیر غُران عرصه جنگ هستیم و تعداد زیاد تبهکاران به دادشان نخواهد رسید. برای دفاع از خاکمان به همه اطمینان می‌دهیم. آزادانه خواهیم زیست و آزادانه جان می‌دهیم."