بمباران محل زندگی غیرنظامیان در روژاوا

دولت اشغالگر ترکیه در روژاوا به بمباران مناطق زندگی غیرنظامیان ادامه می‌دهد. در ۴۸ ساعت گذشته حداقل ۵۶ منطقه هدف قرار گرفته است.

دولت ترکیه پس از متحمل شدن ضربات سنگین از نیروهای گریلا، بار دیگر به موسسات خدماتی و زیرساخت‌های غیرنظامیان در روژاوا حمله کرد.

خانه‌ای در قامشلو بمباران شد

در ساعات بامداد، خانه‌ای در محله سینا در شرق قامشلو در کانتون جزیره بمباران شد. هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات این حمله به دست نیامده است.

ایستگاه‌های برق هدف قرار گرفتند

حمله سوم به ایستگاه برق قامیشلو صورت گرفت. این حمله خسارات زیادی به این ایستگاه وارد نمود.

منطقه وسیعی در رمِلان بمباران شد

در رملان از توابع کانتون قامیشلو، یک انبار ابزار مرتبط با چاه نفت و یک ایستگاه برق هدف حملات اشغالگران قرار گرفت. این بمباران سبب ایجاد خسارت مادی شد.

۷ روستای زرگان بمباران شد

دولت ترکیه و تبهکارانش در ساعت ۱۱:۰۰ به وقت محلی با سلاح‌های سنگین، روستاهای تل‌الورد و الربیعات در جنوب بخش زرگان کانتون حسکه و روستاهای مهرمله، دادابدال، بوبی، تل هرمل و اسدیه در شمال شرق را بمباران کردند. در این بمباران‌ها باغها و مزارع غیرنظامیان آسیب دید.

یک سالن برگزاری مراسم امروز در دربسیه هدف قرار گرفت

یک سالن برگزاری مراسم در منطقه دربسیه کانتون حسکه بمباران شد. هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با این حمله به دست نیامده است.

همچنین ایستگاه برق دربسیه بمباران شد. در دو روز گذشته ایستگاه‌های برق در عاموده، دِرک، قامشلو، تربه سپی، کوبانی و عین عیسی به طور مستقیم هدف قرار گرفته و جنایات جنگی انجام می‌شود.

بمباران انبارها در تل تمر

حوالی ساعت ۹:۰۰ به وقت محلی دولت اشغالگر ترکیه انبارهای روستای ام کیف در تل تمر را با سلاح‌های سنگین بمباران کرد.

آمار ۴۸ ساعت گذشته

دولت اشغالگر ترکیه حملات خود را پس از ماه دسامبر یک بار دیگر در ۱۲ ژانویه افزایش داد.

در این حملات، تاسیسات گاز، نفت و برق، کارخانه‌ها ، نقاط امنیتی، مزارع، مراکز کشاورزی، انبارهای غلات و کارگاهها هدف قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ANHA، این منطقه در ۴۸ ساعت گذشته مورد حمله هواپیماهای جنگی و پهبادها قرار گرفته است. در این حملات ۲ کودک ۳،۴ ساله، یک خبرنگار و ۶ شهروند مجروح و ۵ سرباز سوری جان باختند.

دفتر انرژی کانتون فرات اعلام کرد که در نتیجه این حملات، نیروگاه‌های برق در کوبانی و عین عیسی هدف قرار گرفتند و برق ۶۶۰ روستا قطع شد.