اطلاعیه شماره ۵ مرکز ابتکارعمل مردم انقلابی شرق کردستان

برای آزادی متحد شویم!

مبارزه آزادیخواهانه خلق‌های ایران و شرق کردستان در سراسر جهان اثرگذاریهای عمیق و پرمحتوای مردم‌محور برجای گذاشته. می‌رود یک ماه لبریز از خیزش و از جان گذشتگی و فداکاری بی‌شائبه مردم با پیشاهنگی زنان و جوانان را با موفقیت پشت سر بگذاریم. مردم غیور ایران و شرق کردستان، اتحاد و همدلی و فداکاری همگان دوشادوش هم نتایج و دستاوردهای ارزشمندی در چهارمین هفته قیام خلق نموده که توشه راه مبارزاتی همه ما در ادامه راه دشوار اما شیرین آزادی می‌باشد و لازم است قدر این دستاوردها که با خون شهدای زیادی بدنبال شهادت ژینا امینی جانشان را نثار نمودند، بدانیم.

بدین‌وسیله از تمامی مردم ایران و شرق کردستان دعوت بعمل می‌آوریم که با همان جوش و خروش و امیدواری روزهای گذشته، قدرتمندانه و جسورانه به قیام ادامه دهیم و در روز شنبه ۲۳ مهر کارزاری گسترده‌تر و شکوهمندتر به راه بیاندازیم. از عموم مردم دعوت بعمل می‌آوریم که در روز شنبه تمامی میادین و محلات شهرها را لبریز از شور و شوق قیام تا آزادی سازند.
حضور در خیابان و اعتصاب در تمامی مراکز کار و نهادها رمز پیروزی قیام است. همچنان عزممان برای «در کار اعتصاب، در خیابان اعتراض» راسخ باشد. در این راه، امیدواری ما را به پیروزی می‌رساند پ‍س برای مردم خیزش‌گر، امید باارزش‌تر از پیروزی است. بی‌شک برخی از اصناف اعتصاب از دست‌شان برمی‌آید و برخی اصناف و اقشار و توده‌ها هم اعتراض خیابانی. حضور در همه شهرها و در شهرها نیز محلات چندگانه، شرط بنیادین برای غنی‌ساختن تاکتیک‌های قیام است. این روش‌های غنی می‌تواند موجب گستردگی قیام، اتحاد بیشتر و پراکندگی نیروهای سرکوبگر نظام فاشیسم گردد.

کماکان بر شعار و فلسفه «ژن، ژیان، آزادی» و «در کار اعتصاب، در خیابان اعتراض» تکیه نماییم و در روز شنبه ۲۳ مهر با کارزاری شکوهمندتر از خیزش‌مان باردیگر بنیان‌های نظام فاشیستی را به لرزه درآوریم و جهانیان را مجددا به پشتیبانی خود جذب و تشویق نماییم. شعارمان، فلسفه‌مان، راهمان، فداکاری‌ها و رنج‌هایمان و در نهایت پیروزی‌مان به اتحاد و همدلی همه مردم ایران و شرق کردستان نیاز دارد. این همدلی و اتحاد انسانی، اخلاقی و سیاسی را تقویت نماییم. زنده باد آزادی مردم.
مرکز ابتکارعمل مردم انقلابی شرق کردستان


۲۰۲۲-۱۰-۱۴