دب‌پ تصمیم بر بسیج سازماندهی گرفت

حزب مناطق دمکراتیک ‌(د‌ب‌پ) در کارگاه ‌«سازماندهی پیروزی است» تصمیم بر بسیج سازماندهی گرفت.

حزب مناطق دمرکراتیک ‌(د‌ب‌پ) در روز ۸-۹ سپتامبر در شهر آمد یک کارگاه برای تدارکات کنفرانس سازماندهی برگزار کرد. در این کارگاه، وضعیت سازماندهی و حملات علیه خلق کورد، تحولات سیاسی در کوردستان و جهان به شیوه‌ای وسیع ارزیابی شد.

در بخشی از نتیجه این کارگاه که با عنوان ‌«با سازماندهی به سوی آزادی راهپیمایی می‌کنیم» منتشر شده، آمده است که در مقابل نظام اشغالگرانه، راه‌حلی را که رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان پیشنهاد می‌کند، از سوی نیروهای هژمونیک و محلی هدف قرار می‌گیرد و با همدستی حکومت آک‌پ-م‌ه‌پ حملات علیه خلق‌های مزوپوتامیا و آناتولی شدت یافته است.

همچنین در بخشی از این نتیجه ذکر شده است‌: ‌«در برهه موجود، در سطوح محلی و جهانی، بحران‌های بسیاری به وجود آمده است، ما آماده هستیم و اعتقاد داریم که وظیفه تاریخی خود را پیروز خواهیم گرداند.

در هر عرصه زندگی در مقابل مدرنیته کاپیتالیست، مدرنیته‌ی دمکراتیک، در مقابل دولت-ملت، کنفدرالیسم دمکراتیک و در مقابل سرمایه‌داری، زندگی برابر و کومینال را اساس می‌دهیم و مقاومت خواهیم کرد. همراه با مقاومت نیز برهه عملی کردن پارادایم خود را در همه‌جای جهان تسریع می‌کنیم. در مقابل جریان تاریخ، ما با سازماندهی و راهپیمایی خود برای آزادی پاسخگو خواهیم بود.‌»