گریلاها برای پیروزی مصمم هستند

گریلاهای آزادی کوردستان با روحیه انقلاب ۱۹ جولای ضربه در پی ضربه به دولت اشغالگر ترکیه وارد می‌کنند. کوه‌هایی که مسکن گریلاهای آزادی است هرگز جای خود را به اشغالگران نمی‌دهند.

گریلاهای آزادی کوردستان با روحیه انقلاب ۱۹ جولای به عملیات‌های خود ادامه می‌دهند. گریلاها با این عملیات‌ها ضربات شکست‌دهنده‌ای را به دولت اشغالگر ترکیه وارد می‌کنند.

سال ۲۰۲۴ سال موفقیت و پیروزی آزادیخواهان خواهد بود

با تشدید جنگ برای هستی و افتخار در کوه‌های کوردستان، گریلاهای آزادی وارد مرحله جدیدی از جنگ و تاکتیک‌های خود برای حفاظت از کرامت مردم کورد و بشریت شدند. گریلاها با این تاکتیک‌ها به اشغالگران ضربه‌های مرگبار می‌زنند. آزادی‌خواهان دولت اشغالگر ترکیه را به شکست کشاندند و چیزی برای شکست آن اشغالگران باقی نمانده بود. بین ۸ تا ۱۳ جولای ۲۰۲۴، گریلاها ۷ عملیات را با تکنیک‌های خاص در منطقه مقاومت سرگل انجام دادند. در این عملیات‌ها حداقل ۳ اشغالگر مجازات می‌شوند، ۶ اشغالگر مجروح می‌شوند و مواضع آنها تخریب می‌شود. همچنین در منطقه مقاومت سرگله، کاروان نظامی دولت اشغالگر ترکیه که با مجوز خانواده بارزانی وارد خاک باشور می‌شود، هدف گریلاهای آزادی قرار می‌گیرد. گریلاها از دو جناح با سبک و تاکتیک مدرن با سلاح‌های متوسط ​​و سنگین به کاروان حمله کردند و ۴ خودروی زرهی را منهدم کردند.

کوه‌های آزاد هرگز به کوه‌های اشغالی تبدیل نمی‌شوند

گریلاهای آزادی کوردستان در کوه‌های آزاد مبارزه بی‌نظیری را برای ایجاد زندگی و آینده‌ای آزاد برای مردم کورد و تمام جهان انجام می‌دهند. در برابر انواع حملات اشغالگری، گریلاها پاسخ می‌دهند، این حملات را بی‌اثر می‌کنند و این حملات اشغالگری را به ضد حمله به آنها تبدیل می‌کند. حملات اشغالگری از هوا و زمین شکست خورد. هنگامی که دولت اشغالگر ترکیه از هوا حمله می‌کند یا می‌خواهد نظارت کند، گریلاها از روش‌ها و تکنیک‌های مدرن برای هدف‌گیری استفاده می‌کنند و تلاش آنها به هدر می‌رود.

همه چیز در نظر گرفته شده است؛ زمانی که دولت اشغالگر ترکیه می‌خواست کوه‌های آزاد را تحت کنترل درآورد، پهپادها را فرستاد، اما گریلاها اجازه این کار را ندادند و با عملیات‌های خود ۱۸ فروند پهپاد را سرنگون کردند و آسمان کوردستان به کنترل گریلاها درآمد. نه تنها پهپادهای آنها، بلکه هلیکوپترهای سکورسکی که وارد مناطق گریلا می‌شوند نیز هدف سلاح‌های گریلا قرار می‌گیرند و سرنگون می‌شوند. آخرین نمونه آن در تپه بهار در غرب زاپ است که دو سکورسکی توسط گریلاها با ضربات مؤثر مورد اصابت قرار گرفتند.

همچنین زمانی که اشغالگران می‌خواستند از راه زمینی به کوه‌های آزاد حمله کنند، گریلاها با گام‌ها و عملیات‌های انقلابی از آنها استقبال کردند. پایگاه‌های دولت اشغالگر ترکیه که بارزانی برای آنها ساخته بود، دوباره تحت کنترل گریلاهاست و هر حرکت اشغالگران هدف گریلاهای آزادی قرار می‌گیرد. ده‌ها عملیات با تکنیک‌های خاص توسط گریلاها علیه این پایگاه‌های اشغالگران سازماندهی شده و همچنان ادامه دارد. گریلا‌های آزادی نه تنها از هوا، بلکه ده‌ها کارزار انقلابی و عملیات انجام می‌دهند که گریلا‌ها با روحیه ایثارگرانه بر ضد اشغالگران انجام می‌دهند و خسارات بزرگی به آنها وارد می‌کنند. پادگان‌ها، پاسگاه‌ها، واحدهای صحرایی و کاروا‌ن‌های آنها نمی‌توانند از خود در برابر اهداف سلاح‌های گریلا محافظت کنند. این نیز به ما نشان می‌دهد که در کوه‌های کوردستان جایی برای اشغالگران و خائنان نیست. کوه‌های کوردستان محل فداکار‌ها و قهرمان‌های مردم کورد، مکان و جایگاه آزادی‌خواهان است و کوه‌های آزاد هرگز به کوه‌های اشغالی تبدیل نمی‌شوند، برای همیشه آزاد خواهند ماند.

ایستادگی مبارزان آپو، در برابر اشغال و خیانت

در برابر خیانت خانواده بارزانی که با تمام میل و رغبت گله‌های اشغالگران دولت ترکیه را وارد خاک باشور کوردستان کرد، مواضع مبارزان آپویی اثر خود را در تاریخ خلق کورد به جا می‌گذارد. و روشن است که در این سرزمین‌های مقدس که با خون هزاران شهید سیراب شده است، جایی برای خیانت و خائنان نخواهد بود. گریلاهای آزادی کوردستان، ارزشمندترین فرزندان خلق کورد در برابر تمامی اشغالگران و خیانت‌ها، از خود محافظت می‌کنند. آنها با روحیه ایثارگران آپویی برای اینکه اشغالگری را متوقف کنند و تضمین مطالبه آزادی مردم خود، جنگی بی‌‌امان انجام می‌دهند. گریلاها مصمم به پیروزی در جنگ هستند، بنابراین نه حملات اشغالگری و نه خیانت خانه بارزانی نمی‌تواند مانعی برای اهداف گریلاها باشد. گریلاهای آزادی عزم خود را در به پیروزی رساندن آرمان خلق کورد از طریق عملیات‌هایش علیه اشغالگری ابراز می‌کند.