خبرگزاری فرات جزئیات انتقال محموله‌های نظامی آلمان به ترکیه را فاش کرد

فاش شد که تانک‌های ارتش ترکیه که با آنان به کانتون عفرین حمله‌ور شده است محصول کارخانه کی‌ام‌دبلیو واقع در شهر کاسل کشور آلمان هستند

فاش شد که تانک‌های ارتش ترکیه که با آنان به کانتون عفرین حمله‌ور شده است محصول کارخانه کی‌ام‌دبلیو واقع در شهر کاسل کشور آلمان هستند

 

ارتش ترکیه تانک‌های ساخت آلمان را برای کشتار غیرنظامیان عفرین مورد استفاده قرار می‌دهد. جالب اینکه مسئولان آلمانی هیچ واکنشی به این جنایت نشان نداده و فراتر از آن به تجهیز تانک‌های مذکور و ارسال مهمات برای کشتار بیشتر مردم ادامه می‌دهند.

 

تنها در ماه گذشته میلادی پانزده محموله تانک مدل لئوپارد از سوی شرکت دولتی "دی‌بی اسچنکر" از طریق راه آهن آلمانیا به ترکیه منتقل شده‌اند.

 

راه‌آهن آلمان بزرگترین شرکت اروپایی انتقال مهمات به ترکیه است و عواید فراوانی را از راه انتقال مهمات برای کشتار کُردها کسب می‌کند.

 

ترکیه بزرگترین خریدار محصولات نظامی ساخت آلمان است و تمامی ابزارآلات و مهمات نظامی خریداری شده از سوی رژیم ترکیه برای کشتار کردها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

شرکت دولتی راه‌آهن آلمان برای جذب سرمایه بیشتر از فروش تجهیزات به ترکیه اقدام به ساخت خط تازه‌ی انتقال بار از سال ٢٠١٣ مابین نورنبرگ و استانبول کرد.

 

توپ‌های آلمانی از کاسن به مقصد ترکیه بارگیری می‌شوند

فراکسیون حزب چپ آلمان گزارشی را در رابطه با فروش تجهیزات نظامی از منطقه هاسن تهیه کرده، نسخه‌ای از این گزارش به خبرگزاری فرات رسیده است. طبق این گزارش ١۶ شرکت آلمانی در این منطقه تجهیزات نظامی می‌سازند و جالب آنکه برای فروش تجهیزات خود به لوبیگری هم می‌پردازند.

 

در گزارش ۶٠ صفحه‌ای مذکور آمده است:

شرکت سازنده تجهیزات نظامی "فریتز ورنر" واقع در شهر گاینسهام، یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید اسلحه در تمام آلمان است و بخش عمده تولید خود را به ترکیه می‌فروشد. این شرکت در جریان جنگ دوم جهانی تمام نیازهای نظامی نازی‌ها را برآورد می‌کرد.

 

حزب چپ آلمان: تجهیزات مورد استفاده در جنگ عفرین از هاسن به ترکیه منتقل می‌شوند

یان شالاوسک نماینده حزب چپ در منطقه هاسن با اشاره به حملات ترکیه علیه کانتون عفرین اعلام کرد:" نیازهای این جنگ از هاسن به ترکیه ارسال می‌شوند و حمله به عفرین خلاف موازین حقوق بین‌المللی است."

 

نامبرده افزود:"دولت آلمان می‌بایست از فروش اسلحه به ترکیه خودداری می‌کرد. آنچه در عمل می‌بینیم این است که در جنگ علیه عفرین اسلحه‌های آلمانی به پرفروشترین ابزار نظامی مبدل شده‌اند."

 

این نماینده در ادامه تصریح کرد که رفتار حکومت آلمان بر خلاف موازین حقوقی منطقه هاسن است و حکومت آلمان حتی قوانین مربوط به عدم فروش تجهیزات نظامی به ترکیه را هم زیرپا گذاشته است."