گسترش کودک‌آزاری و جنایت خانوادگی در ایران؛ شکنجه ٣ کودک در ماهشهر با چکش و میله‌داغ

افول ارزش‌های اخلاقی و انسانی در پناه قوانین جامعه‌ستیز همچنان ادامه دارد. سه کودک ماهشهر در جنوب خوزستان از سوی پدر و نامادری به شیوه وحشیانه با چکش و میله داغ شکنجه شده‌اند.

افول ارزش‌های اخلاقی و انسانی در پناه قوانین جامعه‌ستیز همچنان ادامه دارد. سه کودک ماهشهر در جنوب خوزستان از سوی پدر و نامادری به شیوه وحشیانه با چکش و میله داغ شکنجه شده‌اند.

 

به نقل از عصر ایران سه کودک به نام‌های فاطمه (١٢ ساله)، ام‌البنین (٨ ساله) و علی‌اکبر (۵ ساله) در شهرک طالقانی ماهشهر توسط نامادری و پدر تحت شکنجه‌های وحشیانه‌ی جسمی و روحی قرار گرفته‌اند.

 

این کودکان در حیاط پشتی خانه در گرما نگه داشته می‌شدند و دهان بچه‌ها را چسب می‌زدند. یکی از کودکان در حالی که دست‌هایش به میله‌ای بسته شده بود و قادر به حرکت نبود توسط همسایه کشف شد.

یکی از پرستاران و شاهدان عینی این ماجرا گفت: "بچه‌ها را برای درمان به بیمارستان ما آوردند. نامادری با تبر دست دختر بزرگ را شکسته بود، دندان های دختر را شکسته بود. با اتو جای جای بدن بچه ها را سوازنده بودند. دست و پای بچه‌ها را بسته بود و در حیاط خلوت انداخته بود، این بچه ها چند روز در حیاط خلوت بدون غذا بودند، این بچه ها در این مدت تنها به وسیله آفتاب آب می خوردند".

 

یکی دیگر از افراد مطلع هم گفت: "بچه پنج ساله در اثر سوتغذیه هم قد بچه دو ساله بود و نمی توانست روی پاهای خود بایستد فقط پوست روی استخوان بود".

 

اعلام شد که پدر سه کودک بازداشت شده و نامادری متواری شده است. شماری از مردم ماهشتر با تجمع مقابل ساختمان دادگستری این شهر خواهان برخورد جدی با پدر و نامادری کودک‌آزار شدند.

 

براساس اعلام مقامات رسمی تاکنون پدر این سه کودک با حکم دادستانی بازداشت شده است.