ارتش ترک همچنان کشته‌های خود را مخفی می‌کند

​​​​​​​فرماندهی انتقال و استقرار مناطق دفاعی مدیا می‌گوید که ارتش ترک برای مخفی کردن تعداد زیاد کشته‌های خود پخش خبرهای کذب را در پیش گرفته و از خلق خواستند تا نسبت به جنگ روانی رژیم اردوغان هشیارانه عمل کنند

فرماندهی انتقال و استقرار مناطق دفاعی مدیا با اشاره به ضربات مهلک گریلاهای کردستان بر ارتش ترکیه اعلام کرد که رسانه‌های وابسته به اردوغان برای انحراف افکار عمومی و مخفی کردن تعداد کشته‌های خود پی در پی گزارش‌های دروغین را منتشر می‌کنند. وی حمله نهم و دهم نوامبر به شش نقطه ارتش ترک در پایگاه بی‌سوسن که در آن دهها ارتشی کشته و دهها ارتشی دیگر زخمی شدند را شکی سنگین به ارتش و رژیم ترکیه عنوان کرد. وی ادعاهای ارتش ترکیه مبنی بر شهادت دهها گریلا در حملات هوایی را دروغ محض خواند و هدف از آن را مخفی کردن تلفات خود ارتش عنوان کرد.

 

کذب محض است

فرماندهی در ادامه تأکید کرده است که در مدت مورد اشاره ارتش ترک حتی یک گریلا هم به شهادت نرسیده است، برعکس ادعاهای دشمن نیروهای ما هم در مناطق مدیا، هم در عرصه‌های شمال کردستان همچون گابار به عملیات‌های سهمگین خود ادامه می‌دهند و تلفات و کشته‌های فراوانی را بر دشمن تحمیل می‌كنند. بیانیه‌های ارتش فاشیست جمهوری استعمارگر ترک در مورد جنبشمان همچون گذشته دور از واقعیت و کذب محض هستند.

 

اخبار دروغ را باور نکنید

نهم نوامبر با همکاری پهپهاد بدون سرنشین حوالی رود مارکه هدف حمله هوایی جنگنده‌های ترک قرار گرفت. این عرصه منطقه‌ای توریستی (گردشگری) جنوب کردستان است. این امر نشان می‌دهد که موازین جنگ از سوی ارتش ترک نقض شده و به خلق و جغرافیای کردستان تعرض می‌کنند. همان ذهنیتی که به این حملات دست می‌زند در تلاش است تا با پخش اخبار و ادعاهای کذب بر روحیه خلق میهن‌دوستمان تأثیر سوء بگذارد. از خلق خویش می‌خواهیم اخبار دروغ دولت ترک را باور نکنند."