بی‌خبری از سرنوشت سرکوت گودرزی شهروند کامیارانی

پس از گذشت بیش از ده روز از بازداشت سرکوت گودرزی شهروند کامیارانی توسط نیروهای اطلاعات سنه، هیچ اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست.

   به گزارش شبکه‌ی حقوق بشر کردستان روز چهارشنبه ۱۶ مرداد نیروهای اطلاعات شهر سنه با حمله به منزل شخصی سرکوت گودرزی و تنفتیش منزل وی، او را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کرده اند.

   با گذشت بیش از ده روز از بازداشت وی و مراجعه‌ی مکرر خانواده‌ی این شهروند به اداره‌ی اطلاعات سنه و کامیاران اما هنوز هیچ اطلاعی از سرنوشت وی بدست نیامده است.

   گفته می‌شود یکی از مامورین ستاد خبری شهر سنه به مادر سالخورده‌ی سرکوت گودرزی که گفته است که وی خود نمیخواهد آزاد شود چون هنوز اعتراف نکرده است.

   لازم به ذکر است با احتساب بازداشت این شهروند کُرد هم‌اکنون ۹ شهروند کامیارانی به نام‌های منت رحمانی، سیروان ابراهیمی، برهان کمانگر، آرمان قیطاسی، سیروان مرادی، رفیق کاکی، بهزاد کمانگر، محمد خاطری و سرکوت گودرزی در بازداشت اداره اطلاعات شهر سنه به سر می‌برند. همچنین هفته گذشته سه شهروند دیگر بازداشتی کامیارانی به نام‌های «حسین کمانگر»، «باسام مرادی» و «خالد زمانی» از بازداشتگاه اداره اطلاعات کامیاران و سنه به زندان کامیاران منتقل شده‌اند.