حمله تروریست‌های داعش به شهروندان داقوق

​​​​​​​در پی حمله‌ خمپارە‌ای تبهکاران داعش به یکی از روستاهای داقوق استان کرکوک کشته و زخمی برجای گذاشت

   درگیری نیروهای عراقی با تبهکاران داعش در روستای 'حفتغار' بخش داقوق استان کرکوک به کشته و زخمی شدن چندین شهروند انجامید. در پی اصابت گلوله خمپاره‌ به روستای دارا در این بخش هم چهار کردستانی زخمی شدند.

   حوالی ساعت ٢٣ شب گذشته تروریست‌های داعش روستای دارا در بخش داقوق استان کرکوک را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند. در پی این حمله چهار تن از ساکنان روستا زخمی شدند. زخمی‌ها به بیمارستان کرکوک منتقل شده‌اند. اسامی زخمی‌شدگان سیروان عباس، عباس عزیز، فوزیه عبدالله و فاروق عباس می‌باشد. فوزیه عبدالله به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و وضعیت سلامتی وی وخیم گزارش شده است.

   از سوی دیگر تبهکاران داعش یک خانواده را در مسیر روستاهای دارا و منصور آماج رگبار گلوله قرار داده‌اند. یک منبع آگاه از اورژانس داقوق به خبرگزاری فرات گفت که در پی حمله خمپاره‌ای داعش به روستای دارا یکی از خانواده‌ها حین ترک روستا در مسیر روستای منصور هدف آتش رگبار تبهکاران قرار گرفته‌اند. منبع مذکور افزود:"سرنشینان خودرو از نوع اوپل که شامل هفت نفر بوده‌اند در زمان حمله خمپاره‌ای بسوی داقوق حرکت کرده‌اند اما هدف آتش رگبار قرار گرفته‌اند و شش تن از آنها در دم جان خود را از دست داده‌اند. تنها بازمانده این خانواده کودک دو ساله‌ای است."

   خانواده‌ای که هدف حمله قرار گرفته‌اند از شهروندان عرب و عضو طایفه حسن جعات می‌باشند.