در یک شبانه‌روز، ١۵ تبهکار داعشی به هلاکت رسیدند

مرکز اطلاع‌رسانی ق.س.د از تداوم نبرد مبارزان خود در نبرد با تبهکاران داعش در آخرین مرحله کارزار تندباد جزیر خبر داده و می‌گوید له در روز پنجشنبه ١۵ تروریستی داعشی از پای درآمده‌اند

مرکز اطلاع‌رسانی ق.س.د از پیشروی مبارزان خود در نبرد با تبهکاران داعش در آخرین مرحله کارزار تندباد جزیر خبر داده و می‌گوید له در روز پنجشنبه ١۵ تروریستی داعشی از پای درآمده‌اند

 

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک در گزارش نبردهای ٢۴ ساعته ١٨ اکتبر/ ٢۶ مهرماه ١۵ داعشی از پای درآمده‌اند. در این نبردها دو مبارز ق.س.د به شهادت رسیده‌اند و ٧ مبارز دیگر هم زخمی شده‌اند.

 

 

طبق گزارش ق.س.د حمله تروریست‌ها در جبهه باخوزه با کشته شدن سه داعشی با شکست مواجه شده است. اجساد تبهکاران به دست مبارزان افتاده و در پاسخ به این حمله نیروهای ائتلاف ضد داعش مواضع و مقرهای آنان را بمباران کرده‌اند.

 

در این نبرد سه مبارز ق.س.د زخمی شده‌اند.

 

ق.س.د اعلام کرد که جنگ در این جبهه همچنان ادامه دارد. در نتیجه توپباران مبارزان از سوی تبهکاران یک مبارز ق.س.د به شهادت رسید و یک مبارز دیگر زخمی شده است.

 

در جبهه هجین هم جنگ با تبهکاران ادامه دارد، در انفجار مین کارگذاشته شده دواعش دو مبارز زخمی شده‌اند.

 

در جبهه بحرا هم نبردی سنگینی مابین عناصر داعش و نیروهای ق.س.د روی داده است. در این حمله یک مبارز پس از نبردی قهرمانانه به شهادت رسیده و یک مبارز دیگر زخمی شده است. تبهکاران پس از پاسخ کوبنده انقلابیون ق.س.د مجبور به فرار شده‌اند.

 

ق.س.د بیلان جنگ روز پنج‌شنبه را به این شرح اعلام نمود:

- ١۵ تبهکار از پای درآمدند

- ١١ موضع و سنگ داعش از سوی هواپیماهای ائتلاف بمباران شدند.

- ۵ مقر تبهکاران به تمامی منهدم شد.

- یک دستگاه جی‌پی‌اس از سوی مبارزان ضبط شد.

- دو مبارز در نبرد‌ها به شهادت رسیده و ٧ مبارز هم زخمی شدند.