دومین کنگره‌ی جوانان ه.د.پ برگزار شد

​​​​​​​دومین کنگره‌ی مجلس جوانان ه.د.پ روز گذشته با شعار "خود را سازماندهی کن، آزاد میشوی و توطئه را در هم خواهی شکست" در شهر آمد شمال کردستان برگزار گردید

مجلس جوانان ه.د.پ در شهر آمد شمال کردستان با شعار" خود را سازمان دهی کن، آزاد خواهی شد و توطئه را در هم خواهی شکست" دومین کنگره‌ی خود را برگزار کرد.

 

مقاومت جوانان حصر را در هم خواهد شکست

جوانان انقلابی سوریه و اتحاد زنان جوان پیامی به این کنگره فرستادند. در این پیام آمده است: در این مرحله‌ی دشوار، برگزاری کنگره نشان از شجاعت است. ما امیدواریم که این کنگره برای جوانان کردستان و ترکیه به سرآغاز مرحله‌ای جدید تبدیل شود. امیدواریم که این مبارزات و مقاومت‌ها انزوای تحمیل شده به عبدالله اوجالان را از بین ببرد.

 

اشاره‌ی مدرنیته‌ی دمکراتیک

ابتکار عمل جوانان خاورمیانه پیامی به کنگره‌ی جوانان ه.د.پ فرستاد. در این پیام آمده است: ما به کنگره‌ی جوانان ه.دپ تبریک می‌گوییم. در این مرحله‌ی حساس خاورمیانه بحران‌های بزرگی وجود دارد و در میانه‌ی این بحرانها برگزاری کنگره اهمیت خاصی دارد. جوانان بر پایه‌ی مدرنیته‌ی دمکراتیک خود را سازماندهی می‌کنند و در تلاشند برای بحرانها راه‌ چاره‌ بیابند. ما خوب می‌دانیم که نقش رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان در این مرحله بسیار موثر است. یک بار دیگر برگزاری کنگره را تبریک گفته و امید پیروزی برای آن داریم.

 

بعد از قرائت پیامها، بشرا کیون، نارین دونمز، امید آکبیک، رمضان تکتاشر، شوین ساربولاک، سویم آکداغ، سلطان تاش، جنگیز فیدان، نورالله ازگون، اسرا ککسین و رضوان ازترک به عنوان شورای مدیریت مجلس جوانان ه.د.پ انتخاب شدند.

 

کنگره با جشن شادی و پایکوبی پایان یافت.