سالگرد تاسیس پ.ک.ک در کوهستانهای کردستان گرامی داشته شد

سالگرد تاسیس پ.ک.ک در کوهستانهای کردستان با انجام مراسمی گرامی داشته شد. عضو فرماندهی قرارگاه ن.پ.گ باهوز اردال در این مراسم سخنرانی کرد و گفت: مبارزه و مقاومت پ.ک.ک خلق کردستان و منطقه را آزاد خواهد کرد

۴۰مین سالگرد تاسیس حزب کارگران کردستان-پ.ک.ک  در مناطق حفاظتی مدیا با انجام مراسمی باشکوه برگزار شد.

 

باهوز اردال عضو فرماندهی قرارگاه مرکزی دفاع از خلق-ن.پ.گ، گلستان گلهات فرمانده نیروهای ه.پ.گ و ژیندا زاگرس فرمانده یژاستار در این مراسم شرکت کردند. باهوز اردال در مراسم سخنرانی کرده و گفت: اگر به تاریخ مبارزات پ.ک.ک بنگرید، می‌فهمید که این جنبش هرگز شکست نخواهد خورد و پیروز خواهد شد.

 

در مقابل هر حمله‌ای، پ.ک.ک روی پای خود ایستاده است

باهوز اردال چهلمین سالگرد تاسیس پ.ک.ک را به رهبر آپو، خلق کردستان، خلق‌های منطقه و رفقایش تبریک گفت.

باهوز اردال با یادآوری اینکه پ.ک.ک در ۴۰ سال مبارزه مهر خویش را بر تاریخ کردستان و منطقه زده است، گفت: در منطقه هیچ نیرویی نمانده است که به ما حمله نکرده باشد. کردهای خائن و مزدور دولت‌های اشغالگر، توافقات سیاسی و نظامی انجام داده و همگی به پ.ک.ک حمله کرده‌اند. دولت‌های توطئه‌گر منطقه و نیروهای بینالمللی بر اساس منافع خود به توافق می‌رسند، بر علیه رهبر ما، بر علیه خلق و حزبمان با هم متحد می‌شوند. دولت ترکیه با عنوان "کشتار مخفی"، در کردستان، هزاران کرد را کشته است. نزدیک ۴ هزار روستا را ویران کرده است. سرتاسر کردستان را بمباران کرد. علی رغم همه‌ی این حملات، پ.ک.ک همانند کوهستان جودی، مانند کوهستان منزور سرپا مانده است. با افزایش حملات به پ.ک.ک، ابهت پ.ک.ک بیشتر می‌شود. مبارزات پ.ک.ک مانند رود دجله و فرات در هر زمانی راه خود را پیدا می‌کند و برای انسانیت هر زمان در جوش و خروش است.

 

مبارزات ۴۰ ساله با جنگ و مقاومت سپری شده است

اردال یادآور شد، در کردستان و منطقه هیچ حزبی وجود ندارد که در مقابل این همه حمله و توطئه‌ی نیروهای مخالف، همچنان سرپا ایستاده باشد. وی گفت: گروهی می‌گویند پ.ک.ک چه کار کرده است؟ تا بحال چه دستاوردی داشته است؟ ما می‌گوییم طی ۴۰ سال مبارزاتمان چه کاری مانده که پ.ک.ک انجام نداده باشد؟ کدام پیروزی در کردستان و ترکیه وجود دارد که پ.ک.ک مهر خود را به آن نزده باشد؟ نه تنها فقط از لحاظ نظامی، از جهت اجتماعی و فکری نیز وضع همین‌گونه است. آنهایی که می‌خواهند بدانند پ.ک.ک چکار کرده است، به گذشته‌ی پ.ک.ک نگاه کنند. اگر واقعیت را نبینند وجدان ندارند، آنها باید بدانند که کردستان برای پ.ک.ک چکار کرده است. اگر اکنون کرد در منطقه صاحب قدرت است و همه‌ی جهان آنرا می‌شناسد، به خاطر مبارزات پ.ک.ک است.

 

مشخص است که ترکیه تا چه حد از پ.ک.ک وحشت دارد

فرمانده باهوز اردال به دشمنی دولت ترکیه اشاره کرد و گفت: اردوغان به مولداوی، پاریس و سوچی می‌رود و در همه جا در مورد پ.ک.ک صحبت می‌کند. هر کجا نشستی برگزار می‌شود او بحث پ.ک.ک را پیش می‌کشد. با تاجران صحبت می‌کند، باز هم در مورد پ.ک.ک سخن می‌گوید. این نشان می‌دهد که تا چه حد از پ.ک.ک واهمه دارد و این نشان دهنده‌ی قدرت پ.ک.ک است. همچنین مشخص می‌کند که پ.ک.ک اکنون تا چه حد بزرگ شده است.

 

اردال در ادامه‌ی سخنانش گفت: اردوغان همانند هیتلر برای خلق کرد است. برای آنکه سیاستهایش را عملی کند راه داعش را در پیش گرفته است. اعمال اردوغان و آ.ک.پ در کردستان همانند اعمال هیتلر و داعش است. دشمنان ما هیچ بهای انسانی را در نظر نمی‌گیرند. نه دیالوگ را درک می‌کنندو نه  دیپلماسی‌. هدف او نابودی خلق کرد است. به همین دلیل هیچ کردی نباید نزدیک آن دسته از کردهای خائنی شود که دست در دست اردوغان نهاده‌اند.

 

مبارزات پ.ک.ک راه را برای آزادی باز می‌کند

باهوز اردال اینگونه به سخنان خود ادامه داد: هر چقدر به ما حمله کنند، هر چقدر هم‌وطنان را شکنجه کنند و آنها را به زندان بیندازند، هر چقدر خلق ما را ترور کنند و هرچقدر به گریلاها حمله کنند هرگز در این جنگ موفق نخواهند شد. مبارزات و مقاومت پ.ک.ک برای خلق کردستان، ترکیه و خلقهای دیگر راه را برای آزادی باز کرده است. دلیل آن هم تلاشهای پ.ک.ک است. اگر به تاریخ پ.ک.ک نگاه کنیم برایمان مشخص می‌شود که این جنبش هرگز شکست نخواهد خورد و مطمئنا پیروز خواهد شد.

 

در پایان باهوز اردال خاطرنشان کرد که آنها در راه اهداف شهدا به مبارزاتشان ادامه خواند داد و به آرزوهای آنان جامه‌ی عمل می‌پوشانند.