سه غیرنظامی در بمباران هواپیماهای جنگنده رژیم ترک به شهادت رسیدند

​​​​​​​ارتش غاصب ترک عصر دیروز منطقه متینا در جنوب کردستان را بمباران کرد و سه روستایی را که در حال پرورش زنبور عسل بودند به شهادت رساند

هواپیماهای جنگنده ارتش غاصب ترک عصر دیروز منطقه کانی بوتکه در بخش اردنان عرصه متینا را هدف حمله هوایی قرار دادند.

 

گزارش‌های محلی حاکی از شهادت سه تن از ساکنان این منطقه به نام‌های رمضان محمد عبدالرحیم، اسماعیل حسن و دلووان صالح حسن است.

 

هر سه نفر در روستای خود به کار پرورش زنبور عسل می‌پرداختند. هواپیماهای ترکیه آنها را در حین کار زنبورداری هدف قرار داده‌اند.

 

خانواده هر سه جانباخته برای انتقال پیکر عزیزان خود به مکان بمباران رفتند تا پس از پیدا کردن اجساد آن‌ها را به روستا برده و طی مراسمی به خاک بسپارند.

 

قتل سه روستایی جنوب کردستان در حالی است که وزارت دفاع رژیم ترک در توییتی مدعی شد:"در منطقه متینا واقع در شمال عراق طی حمله آسمانی در ١۴ نوامبر ٢٠١٨ سنگرها، مواضع و انبار مهمات سازمان تجزیه طلب منهدم شد. چهار تروریست تجزیه طلب هم که در حال تدارک حمله به مواضع ما بودند خنثی شدند."

 

هواپیماهای جنگنده ارتش غاصب ترک همیشه اماکن مسکونی روستاها و مزارع روستاییان را هدف حمله قرار داده و به قتل کودکان خردسال ، زنان و جوانان می‌پردازند. جالب اینکه ارتش ترک یا وزارت دفاع آن همیشه با صدور بیانیه‌های کذب کشته شدن غیرنظامیان و شهادت را به عنوان شهدای گریلا قلمداد می‌کند.