شصت و هفتمین شماره آلترناتیو؛ لزوم دمکراتیک نمودن ایران

شماره تازه نشریه آلترناتیو ارگان رسمی پژاک منتشر شد

شماره تازه نشریه آلترناتیو ارگان رسمی پژاک منتشر شد

 

آلترناتیو نشریه‌ی ایوئولوژیک، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ارگان رسمی حزب حیات آزاد کردستان ـ پژاک شصت و هفتمین شماره‌ی خود را با مقالاتی به محوریت « لزوم دموکراتیک نمودن ایران » در مرداد ۱۳۹۷ منتشر نمود.

در شماره ۶٧ آلترناتیو مقاله‌های همسویی و همراستایی خلق و نیروهای دموکراتیک با قلم زیلان وژین رییس مشترک پژاک؛ همە خواهان نان، آزادی و دموکراسی هستند با قلم سیامند معینی ریاست مشترک پژاک؛ پاسخ به چه باید کرد با قلم  ریوار آبدانان عضو شورای رهبری ک.ج.ک؛ پروژه خلق‌محور كودار، مكانیسم دموكراتیك عاری از جنگ نوشته  رامین گارا؛ آزادی ایران در گرو آزادی زنان است به قلم آرین زانا؛ هم‌راستایی و همسویی کژار و کوداربه قلم رونیا آویرعضو شورای مدیریتی کژار؛ جستاری با محور کنفدرالیسم دموکراتیک راه رهــاییبخش نوشته زاگرس مانی؛ بحران محیطزیست در ایران و راهکارهای کوداربه قلم شورش پاوه و داستان کوتاه بوم بوم بوم نوشته آوات پوری منتشر شده‌اند.

 

علاوه بر این مقالات در شماره اخیر گفتگوهای ویژه‌ای با سیامند معینی و زیلان وژین، رؤسای مشترک پژاک با موضوعیت چرایی و چگونگی دمکراتیک نمودن ایران انجام پذیرفته است. همچنین رویکردهای حزب حیات آزاد کردستان–پژاک نسبت به پروژه‌ی "اقدام مشترک برای دموکراتیزاسیون ایران" ارائه شده از طرف جامعه‌ی دمکراتیک و آزاد شرق کردستان ـ کودار به دیدی واشکافانه مورد بررسی قرار گرفته است.

 

برای مطالعه و دانلود شماره ۶٧ آلترناتیو [[اینجا]] کلیک کنید.