عملیات مشترک نیروهای یژاستار و جنبش زنان انقلابی علیه یک پادگان نظامی ترکیه

​​​​​​​مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق-ه.پ.گ گزارشی در مورد عملیات گریلا که در استان ایغدر و جولمرگ انجام دادند، منتشر کرد

بر اساس گزارش زنان گریلا ضرباتی را به دو اتومبیل زره‌پوش ارتش ترکیه اشغالگر وارد کردند و همچنین دو نیروی کنترا(ضد گریلا) در این عملیات کشته شدند.

 

متن بیانیه:

در چهارچوب حملات پیروزمندانه‌ی انقلابی نیروهای یگانهای زن آزاد-یژاستار و جنبش زنان انقلابی متحد که در منطقه‌ی سرحد آغاز شده است، روز ۲۹ آبان/ ٢٠ نوامبر ساعت ۹ بر ضد پادگان کورخان منطقه‌ی باشان از توابع شهر ایغدر عملیاتی انجام شد. در این عملیات از دو جهت به این پادگان و سربازهای دشمن حمله شد. در نهایت دو اتومبیل زره‌پوش در هم شکسته شد و دو نیروی کنترا گریلا کشته شدند و یک کنترای دیگر زخمی شد.

 

عملیات در شمزینان

۲۹ آبان/ ٢٠ نوامبر رأس ساعت ۱٨ اتومبیل کنترا گریلا محمد علی ازتورک که در پادگان دوری منطقه‌ی شمزینان جولمرگ به طرف کمپ مرکز کنتراها در راه بود، هدف نیروهای ما قرار گرفت. بعد از هدف قرار دادن اتومبیل این کنترا از اتومبیل خارج شده و گریخت. نیروهایمان در این اتومبیل، دو تپانچه، یک قبضه کلاشینکف، ۲ دوربین دوربرد، ۲ کیف و تعداد زیادی سند و مدرک را از داخل اتومبیل وی به دست آوردند. سپس اتومبیل را به کلی در هم شکستند.