عملیات گریلایی در جولمرگ و خاکورک؛ ١٢ اشغالگر ارتش ترک از پای درآمدند

روز گذشته نیروهای گریلای کردستان در گَوَر عملیاتی را علیه ارتش اشغالگر ترکیه به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات ۴ سنگر منهدم و ۱۲ ارتشی کشته شدند

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی عملیات نیروهای گریلا اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

   در عملیات تپه شهید ساریا در خاکورک و منطقه گَوَر در جولمرگ حداقل ۱۳ ارتشی کشته شدند.

   متن بیانیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:

   "نیروهایمان در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا عملیات‌های تاثیرگذاری را علیه ارتش اشغالگر ترکیه به انجام رساندند.

   نیروهایمان ده‌ها مرتبه به اشخاصی به نام‌های هاشم حسن و جبلی بالی از اهالی روستای کاپروت از توابع  گَوَر در رابطه با همکاری با ارتش اشغالگر ترکیه اخطار داده بودند. ساعت ۲۲ روز ۲۳ ژوئیه / ۱ مرداد نیروهایمان در برابر بی‌توجهی این اشخاص به اخطارهایمان، ۳ کامیون، ۲ بیل مکانیکی و تعدادی ابزارآلات کارگاهی از املاک این اشخاص را به آتش کشیده و نابود ساختند.

در گَوَر ۴ سنگر منهدم و ۱۲ ارتشی کشته شدند
   ساعت ۸
روز ۲۴ ژوئیه / ۲ مرداد نیروهایمان علیه نظامیان ارتش اشغالگر ترکیه که بر تپه شهید آفات در منطقه گَوَر مستقر شده بودند عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات از فاصله‌ی نزدیک سنگر و اتاقک‌های دشمن هدف قرار داده شد. در نتیجه‌ی این علمیات ۴ سنگر منهدم شده و کشته شدن ۱۲ ارتشی محرز شده است.

   در ساعت ۱۲:۲۰ همان روز نیروهای یژاستار در برابر تحرکات اشغالگرانه در خاکورک واقع در مناطق حفاظتی مدیا، علیه نظامیان ارتش اشغالگر ترکیه که در جنگل‌های تپه شهید ساریا به قطع درختان مشغول بودند عملیاتی تک تیراندازی به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات یک ارتشی کشته شد.

   پس از عملیات تک تیراندازی در تپه شهید ساریا، نیروهایمان در ساعت ۱۹:۳۰ بیل مکانیکی ارتش اشغالگر ترکیه در تپه شهید درویش در خاکورک را هدف قرار دادند. در این عملیات ضربه‌ی سختی بر بیل‌ مکانیکی واد شد، از تعداد کشته و زخمی نیروهای دشمن اطلاعاتی بدست نیامد.

هواپیماهای جنگنده حومه روستای بِپالان در قندیل را بمباران کردند
   از ساعت ۱۶
تا ۱۷ روز ۲۴ ژوئیه هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش اشغالگر ترکیه حومه روستای بِپالان در قندیل واقع در مناطق حفاظتی مدیا و در ساعت ۲۰:۱۵ منطقه کورو ژهرو در عرصه‌ی زاپ را بمباران کردند."