عملیات گریلایی در دریای سیاه علیه ترکیه؛ پنج ارتشی کشته شدند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق عملیات گریلایی در منطقه دریای سیاه علیه ارتش ترکیه سخن به میان آورده است. در این عملیات پنج نظامی به هلاکت رسیده‌اند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق عملیات گریلایی در منطقه دریای سیاه علیه ارتش ترکیه سخن به میان آورده است. در این عملیات پنج نظامی به هلاکت رسیده‌اند.

 

ه.پ.گ به تحرکات نظامی ترکیه در چهارم آوریل/ ١۵ فروردین در منطقه تونیا از توابع ترابوزان و بخش کورتون گموشخانه در شمال ترکیه می‌پردازد و می‌افزاید:"نیروهای ما در چهارچوب کارزان شهید اوزان و شهید روزا درسیم روز پنج آوریل یگانی از ارتش ترکیه را تحت نظر قرار دادند و ساعت ١۴ همان روز به آنان حمله کردند. نظامیان ترکیه هدف ضربات گریلاهای ما قرار گرفتند و بسیاری از آنان برای فرار از دست نیروهای ما، خود را از ارتفاعات کوهستانی به پایین پرتاب کردند."

 

اجساد ۵ نظامی مشاهده شد

نیروهای ما اجساد کشته شده ۵ نظامی ترکیه را شخصا مشاهده کرده‌اند علاوه بر این دهها ارتشی هم زخمی شده‌اند. ارتش ترکیه اجساد کشته و زخمی‌های خود را با ٢ هلی‌کوپتر سیکورسکی و آمبولانس از منطقه عملیات خارج کرد."

 

ه.پ.گ از تداوم حملات جنگنده‌های رژیم ترکیه در روزهای ٧و ٨ آوریل/ ١٨ و ١٩ فروردین به مناطق کشانه در هفتانین و ارتفاعات شکیف در خاکورک واقع در عرصه دفاعی مدیا خبر داده است.