عملیات گریلایی در شرنخ و جولمیرگ

مرکز خبررسانی ه.پ.گ اعلام کرد، در نتیجه‌ی عملیات نیروهای گریلا در شرنخ و جولمیرگ حداقل ۴ ارتشی کشته شده‌اند.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی آخرین عملیات‌های گریلا اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:

  " در ساعت ۳:۳۰ روز ۲۶ ژوئن / ۵ تیر نیروهایمان علیه نظامیان در تپه‌ی سرزر واقع در چله در جولمیرگ عملیاتی را به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات یک ارتشی کشته شد.

  در ساعت ۱:۱۵ روز ۲۸ ژوئن / ۷ تیر نیروهایمان سنگر‌ نظامیان تپه سرزر را هدف قرار دادند. در این عملیات ضربات سختی به سنگرهای دشمن وارد شده و در نتیجه‌ی آن ۲ ارتشی کشته شدند. پس از این عملیات بالگرد‌های نظامی ارتش ترکیه منطقه را هدف حمله قرار دادند. ارتش اشغالگر ترکیه بوسیله‌ی بالگردهای سیکورسکی کشته و زخمیان خویش را منتقل کرد.

  یگان عملیاتیمان بدون هیچ آسیبی به نقطه‌ی خویش بازگشتند.

  در مناطق حفاظتی مدیا یک ارتشی کشته شد

  نیروهای یژاستار در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا که در مناطق حفاظتی مدیا ادامه دارد، در ساعت ۱۴:۳۰ روز ۱ ژوئیه‌ / ۱۰ تیر علیه یگان عملیاتی ارتش اشغالگر ترکیه که بر تپه‌ی شهید ساریا مستقر شده بودند عملیاتی را به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات یک ارتشی کشته شد.

  عملیات تله انفجاری در شرنخ

  نیروهایمان در چهارچوب کارزار انتقامی شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گور که در عرصه‌ی بوتان ادامه دارد، در ساعت ۱۸:۳۰ روز ۳۰ ژوئن / ۹ تیر در راه مابین روستای گوندک مله و مرکز شرنخ علیه خودرو زرهی از نوع کبری عملیات تله انفجاری انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات به خودرو زرهی ضربه وارد شد اما از تعداد کشته و زخمی نیروهای دشمن اطلاعاتی بدست نیامد.

  عملیات تک تیراندازی در بستا

  روز ۲۹ ژوئن / ۸ تیر نیروهایمان علیه نظامیانی که در گلیه ایشه دیک در بستا واقع در شرنخ مستقر شده بودند عملیاتی تک تیراندازی را به انجام رساندند. از تعداد کشته و زخمی نیروهای دشمن اطلاعاتی بدست نیامده است. "