ك.ن.ك عید فطر را به ملت کُرد تبریک گفت

کنگره ملی کردستان در پیامی کتبی عید رمضان را به خلق کُرد و مؤمنان واقعی اسلام تبریک گفت

کنگره ملی کردستان در پیامی کتبی عید رمضان را به خلق کُرد و مؤمنان واقعی اسلام تبریک گفت

 

شورای رهبری کنگره ملی کردستان در پیام تبریک عید فطر به کردستانی‌ها و مسلمانان واقعی آمده است:"فردا عید فطر است. متأسفانه بازهم در شرایطی ناگوار به استقبال عید می‌رویم. در شمال، روژاوا و جنوب کردستان حملات امحاگرانه علیه خلق ما ادامه دارند، دولت ترک پس از اشغال عفرین اکنون به جنوب کردستان حمله‌ور شده است. در روژهلات کردستان وضعیت بحرانی خلق همچنان پابرجاست. در برابر حملات فراگیر اشغالگران مقاومتی قهرمانانه در جریان است. در هر شرایطی جنگ آزادی و مقاومت خلق ما در ادامه دارد."

 

ك.ن.ك افزوده است:"مایه تأسف است آنانی که در خلال ماه رمضان به کردها حمله می‌کنند نه تنها خود را مسلمان می‌دانند بلکه خود را رهبر مسلمانان هم قلم می‌زنند. این منافقان بازهم در روز عید فطر مقابل دوربین‌‌های تلویزیونی حاضر خواهند شد و با ریاکاری، خود را مسلمان خیرخواه نشان داده و در تلاش مشروع نشان دادن حمله به خلق ما و لاپوشانی ظلم و ستم بر خلق ما برآیند."

 

کنگره ملی کردستان خاطرنشان کرده است:"بدون شک هم در چهار بخش کردستان و هم در خارج از میهن خلق ما، به سطحی از هوشیاری و مقطعی از مبارزه دمکراتیک ملی رسیده است. کردها دیگر ستم را نمی‌پذیرند و چشم‌انتظار دیوان ظالمان نخواهند بود. تنها منبع امید ملت کُرد همانا اراده خود، رهبر خود و مبارزان خویش است."

 

ك.ن.ك در پایان پیام تبریک عید فطر اعلام نموده است:" امیدواریم خلق ما بزودی جشن‌ها و شادی‌های خود را در آرامش و صلح و آزادی برگزار کند. به این مناسبت عید فطر را قبل از همه به زندانیان و مبارزان راه آزادی میهن، به ملت کردستان و به مسلمانان جهان تبریک می‌گوییم."