نامه‌ی دانشجوهای آکادمی علوم اجتماعی عبدالله اوجالان به اعتصابگران غذا

دانشجویان آکادمی علوم اجتماعی عبدالله اوجالان به مقاومت‌گران اعتصاب‌ غذا و روزه مرگ درود فرستادند و تأکید کردند که حصر قطعا به پایان می‌رسد

دانشجویان آکادمی علوم اجتماعی عبدالله اوجالان به اعتصابگران غذا و زندانیانی که در روزه مرگ بسر می‌برند نامه‌‌ای سرگشاده نوشتند.

 

آنها در نامه‌ به لیلا گووَن، ناصر یاغز، فادیله توک و تمام مقامتگران درود فرستاده و از قهرمانان ماه مه با احترام یاد کرده‌اند.

 

در نامه تصریح شده است که مقاومت شرافتمندانه کنونی تمام پلیدی‌ها را آشکار خواهد کرد.

 

نامه از مقاومتگران قهرمانان راه حقیقت نام برده است که "بدون گمان تاریخ داستان حماسه آنان را خواهد نگاشت."

 

دانشجویان تأکید کرده‌اند که آنان هم با جان و دل در این مرحله از مقاومت جای می‌گیرند و افزودند:"شما زنان و مردان مقطعی هستند که تاریخ همچون انسان‌های سربلند که به حقیقت رسیده‌اند از شما یاد خواهد شد. عنوان 'مقاومتگران شرافتمند داستان مقاومت بزرگ' از هم‌اکنون شایسته شماست، ما می‌خواهیم بدانید که در این راه آبرومندانه به ما روحیه می‌دهید، با روحیه منسجم خویش نماینده بشریت پیش‌ رو هستید، با این گام بزرگ، شما هر روز خود را بازمی‌آفرینید و حلقه‌ای نو به ارزشهای بشری ملت دمکراتیک که نشأت گرفته از زندگی آزادی است می‌افزایید."

 

در نامه آمده است:"همچنان که مقاومتگران روزه مرگ بزرگ ١۴ ژوئیه ١٩٨٢ وحشیگری ستمگران را درهم شکستند، در مقاومت به پیروزی رسیدند و بشریت از آنان به عنوان روزه شرف انسانیت نام برد، شما نیز با مقاومت بزرگ خویش [بی‌سابقه] صد ساله، در شخص رهبر آپو حصر علیه جامعه بشری را به پایان می‌برید و میهنی آزاد را به بشریت ارزانی می‌دارید.

 

به نمایندگی از مبارزان و محققان آکادمی علوم اجتماعی عبدالله اوجالان از هم‌اکنون نوید می‌دهیم که شما پیروز خواهید شد. می‌خواهیم بدانید که از هر جهت با مقاومت تاریخی شما هستیم که با پیشاهنگی رهبر آپو آغاز شده است. بدانید که کار ما، برنامه ما و مبارزه پیش روی ما هر آن در جهت این کارزار است."