ه.پ.گ از گریلای شهید "آرارات آمانوس" تجلیل به عمل آورد

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق با صدور بیانیه‌ای از شهادت یکی از گریلاهای خود با کد سازمانی "آرارت آمانوس" خبر داد

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق با صدور بیانیه‌ای از شهادت یکی از گریلاهای خود با کد سازمانی "آرارت آمانوس" خبر داد. در بیانیه ه.پ.گ اعلام شده که گریلا آرارات، عملیاتی را در آنکارا علیه سازمان گمرک واقع در بخش چکورامبار به انجام رسانده بود و سپس در دوم فوریه سال جاری حین درگیری در عثمانیه به ‌شهادت رسیده است.

 

ه.پ.گ در اطلاعیه اعلام کرد:"رفیق آرارات آمانوس ساعت ٢٠ روز اول فوریه عملیاتی فدایی را علیه سازمان گمرک ترکیه واقع در بخش چکورامبار شهر آنکارا به انجام رساند و زیان فراوانی را به ساختمان وارد کرد. رفیق آرارات آگاهانه زمان عملیات را در شب انتخاب کرد تا به غیرنظامیان آسیب وارد نشود. رفیق آرارت در دوم فوریه حین درگیری با یگان نظامیان دشمن در عثمانیه با روحیه‌ای فدائیانه جنگید و به کاروان شهدای راه آزادی ملحق شد. در درگیری رفیق آرارات تعداد زیادی از نظامیان دشمن کشته شدند. ایشان برای اینکه بصورت زخمی به دست دشمن نیافتد نارنجک دستی خود را منفجر کرده و به شهادت رسیده است."

 

شناسنامه رفیق شهید از این قرار است:

    نام: ارسن ارتوگان

    کُد سازمانی: آرارات آمانوس

    زمان و محل تولد: ١٩٩١ - مردین

   زمان ومکان شهادت: دوم فوریه ٢٠١٨- ١٣ بهمن ١٣٩۶/ عثمانیه (ترکیه)

 

ه.پ.گ در ادامه خاطرنشان کرده که گریلا آرارات سال ٢٠١۴ به صفوف گریلا محلق شد و در تمام وظایف سازمانی با روحیه‌ای فداکارانه مشارکت نمود.

 

ه.پ.گ در پایان مراتب همدردی خود را با خانواده شهید آرارات و تمام خلق میهن‌ دوست ابراز نموده و بر تداوم راه شهدای راه آزادی کردستان تا آزادی رهبری و تحقق کردستان آزاد تأکید نموده است.