ه.پ.گ: چهار جاسوس، هشت ارتشی و یک کُنترا کشته شدند

​​​​​​​گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار ضربه‌ی سنگینی به ارتش ترکیه وارد کردند. ه.پ.گ اعلام کرد، در عملیات گریلاهای کردستان چهار جاسوس، هشت سرباز و یک کنترا کشته شده‌اند

مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ در مورد عملیات گریلا بیانیه‌ای منتشر کرد.

 

در بیانیه‌ی ه.پ.گ آمده است:

نیروهایمان در چهارچوب حملات پیروزی انقلابی ایالت سرحد، روز ۱ سپتامبر ۲۰۱٨/ ١٠ آذر راس ساعت ١۶:۴۵ در منطقه‌ی بازید در آگری بر ضد مقر نظامی سرکانی و همچنین سربازهای که در حال احداث راههای نظامی بودن، دو عملیات جداگانه انجام دادند.

 

چهار جاسوس و یک سرباز و یک کُنترا کشته شدند

نیروهایمان در مسیر مقر نظامی سریکانی بر ضد یک اتومبیل نظامی آماروک از دو جهت عملیاتی را انجام دادند. اتومبیل به کلی در هم شکسته شد. در این عملیات ۴ جاسوس و یک کُنترا کشته شده‌اند.

 

در همین زمان نیروهایمان یک اتومبیل باری ارتش ترکیه را در نقطه‌ی مرزی هدف قرار دادند که در حال احداث یک جاده‌ی نظامی بودند. در این عملیات این اتومبیل در هم شکسته شد و یک سرباز دشمن کشته شد. ارتش جمهوری اشغالگر ترکیه بعد از این عملیات با توپخانه و تانک منطقه را آماج حملات راکتی قرار داد.

 

یک سنگر دشمن تخریب شد و ۲ سرباز کشته شدند

دیروز راس ساعت ۹، نیروهایمان در منطقه‌ی سیدکان در جنوب کردستان بر ضد ارتش اشغالگر ترکیه در کوهستان لیلکان عملیاتی ترتیب دادند. در این عملیات یک سنگر دشمن در بالای این کوه هدف قرار گرفت و سنگر به کلی تخریب شد و ۲ سرباز ترک کشته شدند.

 

۵ اشغالگر کشته شدند

روز اول سپتامبر ۲۰۱٨ راس ساعت ۱۲:۳۰ نیروهایمان، اشغالگران را در کوه لیلکان هدف قرار دادند. در این عملیات ۲ سنگر اشغالگران تخریب شد و ۵ سرباز کشته شد. ارتش ترکیه پس از این عملیات منطقه را توپ باران کرد.

 

جنگنده‌های ترکیه شوکی و شاتانوس را بمباران کردند اما به گریلا زیانی وارد نشد

جنگنده‌های دولت اشغالگر ترکیه روز ۱ سپتامبر ۲۰۱٨ در ساعات ۲۱:۳۰ و ۲۲:۳ منطقه ی شوکی و شاتانوس را در جولمرگ و اطراف روستای لیلیکان در منطق‌ی سیدکان باشور کردستان بمباران کردند. در این بمبارانها نیروهایمان آسیبی ندیدند.