ه.پ.گ کشته شدن ۱۳ سرباز ترک را اعلام کرد

گریلاهای یژاستار و ه.پ.گ در شرنخ، جولمرگ و جنوب کردستان با انجام عملیات نظامی ۱۳ نظامی ترک را به هلاکت رساندند

امروز مرکز اطلاع رسانی ه.پ.گ در مورد عملیات گریلا در باکور و باشور کردستان بیانیه‌ای منتشر کرد و طی این بیانیه نتایج این عملیات را اعلام کرد.

 

در این بیانیه آمده است: روز ۲۹ اکتبر/ ٧ آبان ساعت ۱۲ارتش ترکیه در بستای شرنخ عملیاتی را آغاز نمود. در همان روز گریلاهایمان بر ضد آنها عملیاتی انجام دادند، در این عملیات دو سرباز ترک کشته شدند. عصر همان روز ساعت ١٧ در منطقه‌ی قلابان شرنخ عملیاتی دیگر توسط گریلاهای آزادی انجام شد، از تعداد کشته و زخمیهای این عملیات اطلاعی در دست نیست.

 

ه.پ.گ همچنین اعلام کرد ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه (٣٠ اکتبر/ ٨ آبان) در گوَر از توابع جولمرگ از دو طرف بر ضد یگانهای دشمن عملیاتی انجام شد، در این عملیات دو بولدزر منفجر شده و ۵ سرباز کشته شدند.

 

٣٠ اکتبر/ ٨ آبان ساعت ١٣ ظهر در تپه ی خودی از توابع بارزان در باشور کردستان عملیاتی دیگر انجام شد که منجر به کشته شدن ۶ سرباز ترک شد.

 

در بیانیه‌ی ه.پ.گ در مورد بمبارانهای هوایی ارتش ترک آمده است: در تاریخ ۲٨ اکتبر/ ۶ آبان مناطق اطراف چیمانکی از توابع گاره بمباران شدند، دیروز نیز روستاهای اطراف رودخانه ی خواکورک و تپه‌ی جهنم و روستای فلحا بمباران شدند.