هزاران شهروند روژهلاتی در مراسم گرامیداشت شهید آرگش‌ کارزان شرکت کردند

زورگویی رژیم غاصب جمهوری اسلامی نتوانست مانع از برگزاری مراسم گرمیداشت شهید جمال رحمانی در شهر کامیاران شود

زورگویی رژیم غاصب جمهوری اسلامی نتوانست مانع از برگزاری مراسم گرمیداشت شهید جمال رحمانی در شهر کامیاران شود

 

از شهر کامیاران خبر می‌رسد که با وجود فشار نهادهای امنیتی و سرکوبگر رژیم ایران، مراسم گرامیداشت شهید جمال رحمانی با کد سازمانی "آرگش کارزان" با شرکت آحاد خلق میهن‌دوست روژهلات در منزل مادری وی برگزار شد.

 

نیروهای رژیم نسبت به برگزای مراسم خانواده شهید آرگش را تهدید کرده و به آنان گفته بودند که حق برگزاری مراسم را ندارند. مواضع تند خانواده برای برگزاری مراسم نهادهای ضدخلقی رژیم را وادار به عقب‌نشینی کرد. مراسم گرامیداشت از روز شنبه در منزل مادری شهید آرگش آغاز شد.

 

حاضرین در مراسم مراتب انزجار خود را از رژیم تروریست و ضد خلقی ایران ابراز نموده و با خانواده جمال رحمانی ابراز همدردی کردند.

 

ابراز همدردی میهن‌دوستان روژهلات

اعلام شد که مراسم یادبود شهید آرگش کارزان امروز (یکشنبه) در دومین روز همچنان دایر است و طیف‌های گوناگون خلق از دیگر شهرها و روستاهای روژهلات کردستان برای اعلام همبستگی با آرمانهای شهدای راه آزادی در این مراسم شرکت می‌کنند.

 

شهادت سه گریلای کودار در سنه

روز گذشته (شنبه ٢۴ شهریور) کودار طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که سه گریلای آنها به نام‌های تولهلدان سنه، آرگش کارزان و دلووان فدایی در جریان درگیری با نظامیان رژیم و مزدوران آن روز ١۶ شهریور در عرصه سنه به شهادت رسیده‌اند.