ک.ج.ر: در تجلیل از شهید زال، انقلاب کردستان را با روحیه جوانان به پیروزی می‌رسانیم

جامعه جوانان روژهلات کردستان- ک.ج.ر به مناسبت شهادت زال از اعضای این سازمان جوانان بیانیه‌ای منتشر کرد

جامعه جوانان روژهلات کردستان- ک.ج.ر به مناسبت شهادت زال از اعضای این سازمان جوانان بیانیه‌ای منتشر کرد

 

در بیانیه ک.ج.ر آمده است:
"دو سال از شهادت رفیق زال می‌گذرد و این در حالی است که [جامعه] کردستان بیش از هر زمان دیگری در آستانه دستیابی به پیروزی است و صدها جوان انقلابی به صفوف مبارزه جنبش آزادیخواهی کردستان ملحق شده‌اند. شهید زال همچون شخصیتی انقلابی در عرصه‌های هورامان، شاهو، دالاهو، مریوان و لرستان همچون یک گریلا به اجام وظایف برای اشاعه فلسفه و ایده‌های آپویی در میان جوانان پرداخت. شهید زال از رفقای با روحیه، صبور، کوشا، دانا و آگاه به دردهای زندگی خلق بود. تنها مبنای مبارزه شهید زال پیروزی در راستای خط‌مشی آپویی بوده است. به همین دلیل جوانان و زنان غیور کُرد برای تداوم راه شهید زال به صفوف مبارزه ملحق می‌شوند."

 

ک.ج.ر در پایان بیانیه ضمن تجدید پیمان با آرمانهای شهید زال افزوده است:"به مناسبت دومین سالگرد شهادت رفیق زال از مبارزه خستگی ناپذیر ایشان تجلیل می‌نماییم و پیمان وفاداری به آرمانهای وی را تکرار می‌کنیم. جوانان هر چهار بخش کردستان بویژه جوانان شرق کردستان را برای پیوستن به صفوف گریلا و تداوم مبارزه و راه شهید زال فرامی‌خوانیم."

 

شایان ذکر است که گریلای عضو جامعه جوانان روژهلات کردستان-ک.ج.ر  ارکان چایان با کُد سازمانی زال مد در ٣٠ مهرماه ١٣٩۴ حین درگیری با نیروهای رژیم ایران در منطقه کوسالان عرصه هورامان به شهادت رسیدە بود.