کنگره ملی کردستان عید قربان را تبریک گفت

شورای رهبری کنگره‌ ملی کردستان ـ ک.ن.ک با انتشار بیانیه‌ای فرارسیدن عید قربان را به مبارزان راه آزادی، زندانیان سیاسی، خلق کُرد و تمام جهان اسلام تبریک گفت

شورای رهبری کنگره‌ ملی کردستان ـ ک.ن.ک با انتشار بیانیه‌ای فرارسیدن عید قربان را به مبارزان راه آزادی، زندانیان سیاسی، خلق کُرد و تمام جهان اسلام تبریک گفت.

 

شورای رهبری ک.ن.ک در بیانیه‌ی خود ضمن اشاره به حملات ویرانگر دولت ترکیه به شهرها و مناطق شمال کردستان، تداوم مبارزه‌ی آزادیخواهانه و مقاومت در روژآوای کردستان و وضعیت آشوب در جنوب و شرق کردستان، تصریح کرد که این بار نیز درحالی عید قربان را تبریک می‌گوییم که خلق‌مان در هر چهار بخش کردستان در شرایط بغرنجی بسر می‌برند.

 

 

 در بخشی دیگر از بیانیه‌ی ک.ن.ک آمده که دولت ترکیه اقدامات اشغالگرانه‌ی خود را نه تنها در شمال کردستان، بلکه در روژآوا و اقلیم کردستان نیز به اجرا درآورده و همزمان با مقاومت مبارزان آزادیخواه مواجه گشته است.

 

ک.ن.ک در ادامه‌ی بیانیه‌ی خود اعلام کرده، اردوغان در حالی خود را مسلمان واقعی و رهبر مسلمانان قلمداد می‌کند که روز عید قربان علیه خلق ما حمله ترتیب می‌دهد.

 

شورای رهبری ک.ن.ک همچنین خاطرنشان ساخت که خلق کُرد دیگر نه دست به سوی اشغالگران دراز می‌کند و نه بردگی را قبول می‌کند، بلکه با آگاهی و مبارزات ملی ـ دمکراتیک به خودمدیریتی دست خواهد یافت.

 

ک.ن.ک در پایان بیانیه‌ی خود ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک خلق کُرد عید و مناسبت‌هایش را در جامعه‌ای آزاد و در صلح و آرامش برگزار خواهد کرد.