گریلاهای کردستان: اقلیم برادوست متعلق به ساکنان آن است و لاغیر

نیروهای ه.پ.گ و یژاستار طی گفت‌وگو با خبرگزاری فرات تأکید کردند که تا آخرین نفس علیه حملات غاصبگران به عرصه برادوست ایستادگی می‌کنند و این منطقه تنها و تنها متعلق به ساکنان آن است

نیروهای ه.پ.گ و یژاستار طی گفت‌وگو با خبرگزاری فرات تأکید کردند که تا آخرین نفس علیه حملات غاصبگران به عرصه برادوست ایستادگی می‌کنند و این منطقه تنها و تنها متعلق به ساکنان آن است

 

مقاومت نیروهای گریلا علیه ارتش غاصب ترکیه و مزدوران آن ادامه دارد. یکی از گریلاهای یژاستار با کد آرین گفت که آنان در چهارچوب کارزان انقلابی شهید آگری و شهید پیروز عملیاتی پیروزمندانه را در برابر اشغالگران به انجام رسانده‌اند و زنان در این مبارزه نقش پیشاهنگ را بر دوش گرفته‌اند.

آرین در ادامه خاطرنشان کرد:"همچون نیروهای یژاستار ضرباتی مرگبار را بر ارتش ترکیه تحمیل کرده‌ایم. هر عملیات را متفاوت از حمله دیگر به انجام می‌رسانیم و نتایج خوبی هم گرفته‌ایم. برای انتقام خون شهدای خاکورک آنچه که لازم باشد انجام می‌شود و گزارشهای روزانه مرگ سربازان ترک نشان می‌دهد که چه بلایی سر آنان می‌آوریم."

 

زندگیشان را به جهنم تبدیل می‌کنیم

آرین گریلای یژاستار در ادامه افزود:"عملیات نیروهای گریلا به دشمن نشان داد که این منطقه بی‌صاحب نیست. مصمم به نبرد با دشمن هستیم و نقش گریلاهای یژاستار در حمله به اشغالگران قابل تحسین است. آماده‌ایم تا با روحیه فدایی برای تحقق پیروزی جان خود را فدا کنیم. سال ٢٠١٨ را به سال آزادی رهبر آپو و پیروزی تاریخی گریلا مبدل می‌کنیم. رویکرد ما این است که زندگی را به جهنمی تمام معنی برای غاصبگران مبدل کنیم."

 

تا یک گریلا باقی است عملیات گریلایی هم ادامه خواهند یافت

چکدار آمَد یکی دیگر از گریلاهای ه.پ.گ در گفته‌های خود به حملات هوایی مداوم رژیم ترکیه به عرصه دفاعی مدیا و جنوب کردستان پرداخت و گفت:"گریلاهای کردستان با رویکرد جنگ مدرن به تمام حملات پاسخ می‌دهند و همین امر دشمن را پریشان حال کرده است."

این گریلای ه.پ.گ در ادامه افزود:"در عملیاتی که علیه سربازان ترک در عبدالکوفی صورت گرفت شرکت کردم. عملیات موفقی بود. وارد سنگرهای دشمن شدیم. بدون حتی یک زخمی ضربه‌ای مرگبار را بر ارتش وارد کردیم. ما اسلحه و مهمات دشمن را از سنگرهای آنان به غنیمت گرفتیم. عملیات بزرگ دیگری در راه است. اجازه نمی‌دهیم سربازان ترک در این منطقه نفس بکشند. با خلق پیمان می‌بندیم که تا زمانی که یک گریلا زنده باشد عملیات کوبنده گریلایی علیه متجاوزان به خاک کردستان هم به قوت خود باقی خواهد بود."