گریلاهای ی.ر.ک به اعتصابگران غذا درود فرستادند

​​​​​​​گریلاهای روژهلات کردستان مراتب احترام خود را به شرکت کنندگان در اعتصاب غذا و اعتصاب غذای مرگ بیان نموده و از قابلیت‌های خود برای کسب پیروزی در مسئولیت تاریخی مبارزه سخن گفتند

گریلاهای یگانهای مدافع شرق کردستان ی.ر.ک با اتمام دوره‌ی چهارماهه آموزشی، خود را برای استقرار در روژهلات کردستان آماده می‌کنند. گریلاهای روژهلات با یادآوری برهه‌ی تاریخی که در آن بسر می‌بریم از آمادگی خویش برای اعزام به روژهلات و ایفای وظایف انقلابی خویش سخن گفتند.

 

به دیدار گریلاهای ی.ر.ک رفتیم. جوانانی که پس از یک دوره آموزش سیاسی ایدئولوژیک در فصل زمستان، اکنون آموزش‌های فشرده نظامی و تکنیک‌های جنگ حرفه‌ای با دشمن را فرامی‌گیرند.

 

از آنان خواستیم که در رابطه با سطح آمادگی خویش برای استقرار در روژهلات سخن گویند. نومان یکی از گریلاهای روژهلات می‌گوید:"پس از ٣ ماه آموزش ایدئولوژیک از چند روز پیش آموزش نظامی را آغاز کرده‌ایم. آموزش ایدئولوژیک بسیار غنی و مفید بود. دفاعیات رهبری و تحلیل‌های وی در مورد میهن، خلق و ویژگی‌های یک مبارز راستین را فراگرفتیم. به ارزیابی شخصیت خویش و مقایسه آن با معیارهای رهبری پرداختیم. از مکانیزم‌های سازمانی برای تقویت اراده و توان ذهنی- شخصیتی خود استفاده کردیم."

 

باهوز یکی دیگر از گریلاهای روژهلاتی گفت:"گام بزرگی را طی دوره آموزش ایدئولوژیک برداشتیم، توان خود را برای ژرف‌اندیشی در اندیشه‌های رهبری و عمل به آنها بکار خواهیم گرفت."

 

یک گریلای دیگر روژهلات با تأکید بر لزوم آموزش ایدئولوژیک و نظامی خاطرنشان کرد که آنان برای مرحله سازماندهی و مبارزه در روژهلات کردستان در آمادگی کامل بسر می‌برند. وی به حصر رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان از سوی استعمارگران پرداخته و افزود: "توانمندی خود را برای پایان دادن به حصر رهبری بکار می‌گیریم. تلاش خواهیم کرد شایسته رهبری و رفقای شرکت کننده در اعتصاب غذا باشیم. برای آنکه پاسخی لایق به مقاومت گسترده کردستان باشیم تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت."