یژاستار: چهارم آوریل رستاخیز بشریت است

فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای یژاستار به مناسبت چهارم آوریل سالروز تولد رهبر خلق کُرد عبدالله اوجالان گفته است:"چهارم آوریل نه تنها تولد رهبرمان، بلکه رستاخیر جامعه آزاد است."

فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای یژاستار به مناسبت چهارم آوریل سالروز تولد رهبر خلق کُرد عبدالله اوجالان گفته است:"چهارم آوریل نه تنها تولد رهبرمان، بلکه رستاخیر جامعه آزاد است."

 

فرماندهی کل قرارگاه مرکزی یژاستار به مناسبت ۴ آوریل سالروز تولد عبدالله اوجالان رهبر خلق کُرد بیانیه‌ای کتبی منتشر کرد

 

در بیانیه یژاستار آمده است:

"چهارم آوریل، (۶٩)امین سالروز تولد رهبرمان که به راهنمایی درخشان برای جامعه و برساخت فرد آزاد مبدل شده و میلاد خلق کُرد و سپس تمام بشریت است را تبریک می‌گوییم. با ایمان به اینکه روزهای آزاد را در کنار رهبر آپو بسر بریم گرمترین سلامهای خود را به خلق تقدیم می‌نماییم.

 

۴ آوریل روز تولد رهبرمان، برای خلق کُرد که در خطر نابودی و نسل کشی قرار گرفته بود رستاخیز تازه‌ای است. خلق کُرد که در محاق نابودی گرفتار شده بود با رهبر آپو بسوی جامعه آزاد گام برداشته و خود را به اثبات رسانده است. اگر تاریخ و خلق‌ها رهبران اینچنینی را به ظهور نرسانده بودند بدون شک ما نمی‌توانستیم راجع به برساخت جامعه اخلاقمند و آزاد سخن بگوییم. به همین دلیل هم ۴ آوریل تنها زادروز رهبر ما نیست بلکه همزمان ارزشهای مشترک هزاران ساله جوامع و خلق‌ها از نو تجدید حیات یافته‌اند."

 

یژاستار در ادامه می‌افزاید:"۴ آوریل سرشار از معناست. زنان با تلاشهای رهبر آپو هویت، فکر، ارزش و اراده خود را کسب کردند و چگونگی جنگ "خودبودن" شدند. اگر امروز میلیونها زن به خیابان‌هی آمده و مبارزه هویت آزاد را به پیش می‌برند، کوههایی که برای برساخت جامعه و آینده آزاد به سمبل آزادی مبدل شده‌اند و در صفوف یژاستار جنگ فراگیری [علیه دشمنان و اشغالگران] به انجام می‌رسد بدون شک ثمره رنج و ارزشهای رهبرمان است، به همین دلیل چهارم آوریل برای ما مقدس است.

 

رژیم هژمونگرای سرمایه‌داری هراندازه با غصب ارزشهای اجتماعی بشری به عُمر خویش ادامه داده و استعمار، استثمار، اشغالگری و غصب را مشروع جلوه دهد اما از دست یافتن به آمال خود مأیوس خواهد شد. امروزه در هر چهاربخش کردستان و الخصوص در جنگی که عفرین به عنوان "مقاومت تاریخی" از آن یاد می‌شود به سرچشمه امید تمامی بشریت مبدل شده است. این مقاومت حقیقتی ملموس را به جهانیان نشان داد و آن اینکه هیچ اشغالگر و حمله‌ای توانایی شکست اراده آزاد را ندارد، جنگ آزادیخواهی و شرافت با پیشاهنگی فلسفی رهبر آپو قطعا به پیروزی می‌انجامد. همچنان که رهبری گفته است:"من [همچون] درخت بلوط هستم. حتی اگر برگهایم خزان کنند و یا شاخه‌هایم بریده شوند، اما ریشه‌های من با خاک عمیقا انس گرفته‌اند." اگر چنین حقیقتی را مد نظر قرار دهیم خواهیم دید که این میلاد برای زنان و خلق کُرد بالاخص و برای تمام خاورمیانه و بشریت رستاخیز است. میلاد رهبری با پایان دادن به اسارتی که بر رهبر آپو تحمیل میشود ضامن محافظت از دستاوردهای ما خواهد بود. در این راستا تمام توان خود را برای پایان دادن به اسارت رهبری بکار می‌گیریم و حصر امرالی را درهم می‌شکنیم."

 

یژاستار در پایان ضمن تجلیل از شهدای راه آزادی کردستان "معصوم"، "مصطفی"، "دلال"، "آوستا"، بارین"، "ایلام" و "پولاد" از آحاد خلق کُرد برای گسترش مقاومت و مبارزه با هدف آزادی رهبر آپو دعوت به عمل آورده است.