ق.س.د بیلان مقاومت‌های سوم فوریه/ چهاردهم بهمن علیه اشغالگران را منتشر کرد

مرکز اطلاع رسانی ق.س.د بیلان روز سوم فوریه را طی بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد و از کشته شدن تعداد زیادی سرباز ترک و مزدوران آنها خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی ق.س.د بیلان روز سوم فوریه را طی بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد و از کشته شدن تعداد زیادی سرباز ترک و مزدوران آنها خبر داد.

 

متن بیانیه به این شرح است:

 

راجو

شب گذشته منطقه‌ی راجو توسط سلاحهای سنگین ارتش اشغالگر ترکیه هدف قرار داده شد. همچنین روستاهای جلا، جانکا، جقماقا و گری بلا توسط جنگنده های ترکیه بمباران شدند.

امروز صبح نیز اشغالگران ترک و مزدوران تبهکارشان منطقه‌ی راجو را توپ باران کردند.

 

جندرس

شب گذشته اشغالگران ترک و مزدوران آنها تلاش کردند تا در روستاهای اشکان خرب، همام و کوهستان بیرقدار پیشروی کنند، اما با پاسخ سهمگین مبارزان ق.س.د مواجه شدند و تعداد زیادی کشته دادند. پس از این شکست جنگنده های ترک شروع به بمباران منطقه کردند تا مزدورانشان فرصت فرار پیدا کنند.

 

شرا

امروز ظهر مبارزین ی.پ.ژ عملیاتی را بر علیه تانکهای ارتش ترک انجام دادند که طی آن یک تانک به کلی منهم شد. ویدیوی این عملیات پخش شده است.

 

راجو

صبح سوم فوریه (دیروز) اشغالگران ترک و مزدورانشان سعی بر پیشروی در تپه‌ی کورکر داشتند که با پاسخ مبارزان ق.س.د مواجه شدند و درگیری روی داد. درگیری همچنان ادامه دارد و اشغالگران منطقه را توپباران می‌کنند.

 

گرسپی

دوم فوریه گروهی از متجاوزین همپیمان اردوغان تلاش کردند تا وارد گرسپی شوند که با پاسخ مبارزین ق.س.د مواجه شدند. این تلاش مزدوران با شکست مواجه شد و ۴ مزدور کشته شدند. مابقی مزدوران به طرف مرزهای ترکیه فراری شدند.