۱۹ تبهکار در عین‌عیسی و تل‌تمر کشته شدند

در نتیجه پاسخ به حملات گروه‌های تبهکار وابسته به دولت ترکیه به عین‌عیسی و تل‌تمر، در مجموع ۱۹ تبهکار کشته شدند.

شورای نظامی تل تمر اعلام کرد: در نتیجه پاسخ به دو حمله گروه های تبهکار دولت اشغالگر ترکیه به روستاهای تل تمر و زرگان از توابع کانتون حسکه ، ۱۲ تبهکار وابسته به ارتش اشغالگر ترکیه کشته شدند.

"عملیات «تقویت امنیت» در هشتمین روز خود ادامه دارد و نیروهای ما، نیروهای سوریه دموکراتیک (ق س د) به ندای منطقه پاسخ دادند. همزمان با این عملیات مهم، تبهکاران دولت اشغالگر ترکیه سعی کردند این عملیات را جنگی بین کوردها و اعراب نشان دهند و به این بهانه می خواستند از اهداف عملیات برای نقشه‌های خود استفاده کنند.

بر این اساس، دولت اشغالگر ترکیه به صورت روزانه به مناطق ما حمله می‌کند و حومه منبج را هدف قرار می‌دهد. همچنین صبح روز ۳ سپتامبر ، تبهکاران رژیم اشغالگر ترکیه به روستاهای طویل، تل الطویل و خمسه در تل تمر حمله کردند. اما مبارزان ما پاسخ مناسبی به حملات دادند و آنها را شکست دادند.

در نتیجه پاسخ به این حملات بیش از ۱۰ تبهکار دولت اشغالگر ترکیه کشته شدند. همزمان با این حملات، تبهکاران ارتش اشغالگر ترکیه به روستای بوبه از توابع زرگان حمله کردند. اما مبارزان ما پاسخ دادند و در نتیجه ۲ نفر از تبهکاران کشته و تعداد زیادی از آنها مجروح شدند. پس از پایان جنگ، گروه‌های تبهکار عقب‌نشینی و فرار کردند.

ما به گروه‌های تبهکار پاسخ دادیم و از سرزمین خود محافظت کردیم، از این پس با اتحاد مردم به حفاظت از مناطق و شهرهای خود ادامه خواهیم داد."

شورای نظامی گری‌سپی نیز در خصوص حمله ارتش ترکیه به روستای سگرو در شرق عین عیسی این اطلاعات را به منتشر کرد:

گروه های تبهکار ارتش اشغالگر ترکیه صبح امروز ساعت ۶:۲۵ به روستای سگرو در شرق عین عیسی حمله کردند. نیروهای ما به این حملات پاسخ دادند و ۵ تبهکار ارتش اشغالگر ترکیه در آنجا کشته شدند. گروه های دیگر نیز عقب نشینی کردند. سپس تبهکارانی که برای کمک و پشتیبانی به محل حمله آمده بودند، مورد هدف نیروهای ما قرار گرفتند. در آنجا ۲ نفر از اعضای تبهکاران کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

در نتیجه پاسخ نیروهای ما در مجموع ۷ تبهکار کشته و ۷ نفر دیگر مجروح شدند.