۳ نفر در عفرین ربوده شدند

نیروهای دولت اشغالگر ترکیه در نواحی ماباتا، شیه و شرا از توابع کانتون عفرین اشغالی ۳ نفر را ربودند. اطلاعی از وضعیت این ۳ نفر در دست نیست.

دولت اشغالگر ترکیه و مزدورانش به جنایاتشان برای ترس و رعب بیشتر ساکنین عفرین اشغالی و ناچار ساختن آنان به فرار از منطقه برای تغییر بافت جمعیتی آنجا ادامه می‌دهند.

طبق اعلام یک منبع از کانتون عفرین اشغالی، تبهکاران ملقب به «پلیس مدنی» یک زن و یک مرد اهل روستای شیخ اوتکا واقع در ناحیه ماباتا را ربوده و به مکان نامشخصی منتقل نموده‌اند. اسامی آنان احد سیدو و نظیره حمید محمد است.

یک منبع دیگر نیز اظهار داشت که تبهکاران «پلیس مدنی» یک فرد به نام حسین دیلو (۲۹ساله) اعل روستای هکچه از توابع ناحیه شیه در کانتون عفرین را ربوده‌اند.

در رابطه با جنایات در عفرین یک منبع دیگر اعلام داشت که تبهکاران «الحمزه» صدها اصله درخت بومی منطقه‌ی شرا در حوالی روستای کفیر میزه‌ را قطع کردند.

همان منبع افزود که تبهکاران «سلطان مراد» خانواده «هورو حسن هیسو» ساکن روستای درسیوان واقع در منطقه شرا را به‌دلیل اینکه درب خانه‌ی خود را به‌روی تبهکاران بازنکردند، به ۲ هزار دلار جریمه محکوم کرده‌اند.

یک منبع دیگر اعلام کرد که تبهکاران «احرار الشرقیه» بنگاه معاملات خانه و املاک در عفرین دایر کرده‌اند و منازل کسانی را که کوچ کرده‌اند در ازای ۲ تا ۴ هزار دلار می‌فروشند. همچنین مغازه‌ها را با یک هزار دلار در سال اجاره می‌دهند.