آمریکا تبهکاران وابسته به ترکیه‌ی اشغال‌گر را تحریم کرد

ایالت متحده‌ی آمریکا دو گروه از تبهکاران وابسته به ترکیه‌ی اشغال‌گر را به دلیل جنایات و تخلفات آن‌ها در قبال غیرنظامیان در مناطق اشغالی شمال سوریه، تحریم کرده است.

آمریکا تبهکاران وابسته به ترکیه‌ی اشغال‌گر را به دلیل جنایات آدم‌ربایی، تجاوزات جنسی، شکنجه و قتل، علیه خلق مناطق اشغالی، تحریم کرده است.

تحریم‌های آمریکا شامل هر دو گروه تبهکار “تیپ سلیمان شا” و “فرقه‌ی حمزه” وابسته به ترکیه‌ی اشغال‌گر شده است، همچنین تحریم‌ها محمد جاسم (ابو عمشه‌) و برادرش ولید جاسم را نیز شامل می‌شود، هر دوی آن‌ها سرگروه‌های “تیپ سلیمان شا” هستند، همچنین “سیف بولاد‌ ابوبکر” سرگروه “فرقه‌ی حمزه” به دلیل دست داشتن در چندین تخلف وحشتناک را شامل می‌شود. همچنین نمایندگی فروش خودروی محمد جاسم نیز مشمول تحریم‌ها شد.

براساس اطلاعیه‌ی وزارت خارجه‌ی آمریکا، این گروه‌ها‌ در رنج و مشقت ۱۲ ساله‌ی سوری‌ها دست دارند و انواع و اقسام تخلفات را در برابر خلق منطقه انجام داده‌اند.

تبهکاران روزانه جنایات ضد بشری به ویژه در عفرین و سریکانی و گری‌سپی، انجام می‌دهند، این سرگروه‌های تبهکاران اسم برده شده، چندین جنایت را در عفرین اشغالی انجام داده‌اند، هنوز هم در انجام این جنایات مشارکت دارند.