آموزش محل اندیشه‌ی رهبر آپو است

در شهبا چهارمین دوره ی آموزشی "شهید تیکوشر عفرین" برای مردان در آکادمی شهید کارگر با شرکت ۱۴ تن آغاز شد.

آکادمی شهید کارگر یکی از آکادمیهایی است که توسط کنگره‌ی ستار برای مردان شهبا تاسیس شده است و تاکنون چند دوره در این آکادمی برگزار شده است. چهارمین دوره آموزشی" شهید تیکوشر عفرین" توسط کنگره ستار  با حضور ۱۴ مرد آغاز شد. اعضای سازمانها و مجالس شهبا در این دوره شرکت کردند.

نوروز هاشم عضو کمیته ی آموزش کنگره ی ستار در عفرین و شهبا در رابطه با این دوره گفت: " چهارمین دوره شهید تیکوشر عفرین  در آکادمی شهید کارگر آغاز شد. این دوره بر اساس تغییر و خودشناسی برگزار شده است. مردها باید هر دو جنس را بشناسند و سمینارهای برگزار شده به این مسئله مرتبط بودند. همچنین هر دو جلد کتاب" چگونه زندگی کنیم" خوانده شد و در مورد آن گفتگوهایی صورت گرفت. حاضرین اعلام کردند، این دوره بر آنها تاثیر داشته و سطح دانش آنها بالا رفته است".

 آموزش محل اندیشه رهبر آپو است

رئیس‌مشترک کمپ عفرین مسعود خلو که در این دوره شرکت کرده بود گفت: " این آکادمی محل فکر و فلسفه ی رهبر آپو است. همه به آموزش نیاز داریم. ۱۵ روز در این دوره حضور داشتیم. سمینارها بر شخصیت ما تاثیر گذاشته و خود را بهتر شناختیم و باید نتایج آن را در زندگیمان نشان دهیم".

از راه آموزش حقیقت خود را می‌شناسیم

عضو مجلس حزب اتحاد دموکراتیک حسن سلیمان گفت: " از ابتدای دوره شهید تیکوشر عفرین سمینارهایی در رابطه با اهمیت آموزش و پرورش و مسائلی مانند تاریخ زن، چگونه زندگی کنیم و چگونگی جامعه طبیعی برگزار شد. از راه آموزشها خود را بهتر شناختیم و  بهتر با خود آشنا شدیم".

********************