«امید ما آزادی جسمانی رهبر آپو است»

مردم کانتون فرات در مورد امیدشان برای سال جدید گفتند که امید آنها برای سال جدید آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و کوردستان است.

ساکنان کانتون فرات به مناسبت سال نو با خبرگزاری فرات (ANF) صحبت کردند.

یکی از اهالی به نام رمضان یوسف محمد، امید امسال خود را آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان عنوان کرد و گفت: «سال ۲۰۲۳ به طرز دردناکی سپری شد و هر روز با حملات دولت ترکیه روبرو هستیم. ما باید آزادی جسمانی رهبر آپو را در سال ۲۰۲۴ تضمین کنیم. آزادی جسمانی رهبر آپو راه حل همه مشکلات جهان خواهد بود. ما سال ۲۰۲۴ را به رهبر آپو، به مردم سراسر جهان و به مردم کورد تبریک می‌گوییم.»

جوانی به نام دیندار مصطفی شیخ عبدی با ابراز امیدواری در مورد سال جدید گفت: «امید ما برای سال ۲۰۲۴ این است که در صلح و آزادی زندگی کنیم و وسیله آزادی جسمانی رهبر آپو باشیم. امید ما این است که مردم ما در صلح و صفا زندگی کنند. امسال را به رهبری و همه مردم تبریک می‌گویم. امسال سال موفقیت و آزادی خواهد بود، ما امسال هر چهار بخش کوردستان را یکی می‌کنیم.»

مادری به نام فریز محمد خلیل با بیان اینکه سال ۲۰۲۳ سال دردناکی بود، گفت:« آسمان میهن ما هرگز از چنگال هواپیماهای اشغالگر رها نشده است، امیدواریم در سال جدید در صلح و آرامش زندگی کنیم و در کوردستان خود آزادانه زندگی کنیم. ما سال ۲۰۲۴ را به گریلاهایی که برای ما می‌جنگند تبریک می‌گوییم. گریلاها برای ما می‌جنگند و ما پشتیبان گریلاهای خود هستیم.»

************************************************************