"با روحیه مقاومت گریلا، فاشیسم و خیانتگری نابود می‌گردد"

سخنگوی کنگره استار در منطقه شیرانه از توابع کانتون کوبانی؛ لطفیه محمود سلیمان به همکاری‌های پ‌دک با اشغالگران اشاره کرد و گفت: "با روحیه مقاومت گریلا، فاشیسم و خیانتگری نابود می‌گردد".

سخنگوی کنگره استار در منطقه شیرانه از توابع کانتون کوبانی؛ لطفیه محمود سلیمان درباره همکاری‌های حزب دموکرات کوردستان-پ‌دک با دولت اشغالگر ترکیه با خبرگزاری فرات گفتگو کرد.

لطفیه محمود سلیمان؛ سخنگوی کنگره استار در منطقه شیرانه از توابع کانتون کوبانی درباره اقدامات پ‌دک گفت: "دیگر خیانت به خط مشی پ‌دک تبدیل شده. ما دست خواهری و برادری، برابری و آزادی به آنان می‌دهیم؛ اما پ‌دک این را نمی‌پذیرد. مقاومتی که در مناطق حفاظتی مدیا درحال انجام است و رنج و زحمات شهیدان است که به کسب نتایج درخشان انجامیده است. دولت ترکیه با پ‌دک همراه و هم مقصدش می‌خواهند این دستاوردها را نابود کنند."

اگر گریلا نبود، پ‌دک باشور کوردستان را برای اشغالگران رها می‌کرد

لطفیه همچنین اظهار داشت که گریلا برای بنیادنهادن یک جامعه آزاد بدون شک و دو دلی خود را فدا می‌کند و گفت: اما در برابر این تلاش‌های گریلا، خط خیانت قرار دارد که می‌خواهد جامعه آزاد هرگز به‌وجود نیاید. پ‌دک می‌گوید که مثلا من کوردم؛ اما کارهایش هیچ ربطی به کوردبودن و منافع خلق کورد ندارد. اگر گریلا نبود؛ پ‌دک باشور کوردستان را برای دشمنان اشغالگر رها می‌کرد.

بریتان نماد زن آزاد است

لطفیه در ادامه گفت: شهید بریتان برای اینکه به‌دست دشمن نیفتد؛ خودش را از صخره پرتاب کرد. خانواده بارزانی با حمایت دولت ترکیه چندین بار به مناطق حفاظتی مدیا حمله کردند و بریتان شاهد این است و برای اینکه به‌دست دشمن نیفتد؛ خودش را از صخره پرتاب کرد و به نماد زن آزاد مبدل شد. بریتان تعهد تاسیس یک جامعه آزاد را پای‌بند ماند و به یک زن جان‌فدا و مقاوم مبدل شد.

شیلان کوبانی و رفقایش مدرک خیانت پ‌دک هستند

لطفیه محمود اعلام کرد: شیلان کوبانی و رفقایش که به‌دست پ‌دک و میت شهید شدند؛ مدرک خیانت پ‌دک هستند و افزود: رفقایی که خودر ا آزاد کرده و راه مبارزه را درپیش گرفتند، خط خیانت آنان را هدف قرار می‌دهد. بیمارستان هولیر شاهد این است که چه چیزی در آنجا روی داد و قتل‌عامی که توسط خانواده بارزانی روی‌داد مورد نفرت تاریخ است.

از ترس شنگال را نیز رها کردند

لطفیه یادآور شد که در هنگام یورش داعش به شنگال، پ‌دک چگونه خلق ایزدی را بی‌دفاع رها کرد و افزود: هنگام یورش داعش، پ‌دک از آنجا فرار کرد و این فرار موجب ربودن و خرید و فروش هزاران زن و دختر ایزدی در بازارها شد. در زمانی که پ‌دک از ترس فرار می‌کرد، گریلاهای آزادی به سمت شنگال می‌رفتند و در آنجا یک مقاومت بی‌نظیر انجام دادند. دو برادری که جلوی تانک پ‌دک ایستاده بودند، گفت دیگر خیانت بس است! آن تانک پ‌دک از روی آن دو برادر رد شده و هر دو شهید شدند.

پ‌دک دیگر به جهان نشان داده که از لحاظ انسانی، اجتماعی و سایر ابعاد زندگی، خط خیانتکاری را رد کرده است. گریلاهای آزادیبخش کوردستان توسط خانواده بارزانی شهید می‌شوند. امروزه فرزندان ما در کوهستانها برای آزادی مبارزه می‌کنند و پ‌دک درمقابل خط خیانت را دنبال کرده و آنان را هدف قرار می‌دهد. دستگاه خیریه بارزانی در عفرین چکار می‌کند؟ پ‌دک به دولت ترکیه و ا‌ن‌ک‌س گفت که خودمدیریتی روژآوا را از عفرین بیرون کنید؛ ما می‌آییم. در آنجا به مرغ دزد تبدیل شده‌اند. روزانه خانواده بارزانی و دولت ترکیه به گریلاها یورش برده و درصدد نابودی خلق کوردند. ترکیه می‌خواهد با کمک پ‌دک به هدف خود برسد.

با مقاومت گریلاهای آزادیبخش؛ فاشیسم و خیانتگری شکست می‌خورد

سخنگوی کنگره استار در منطقه شیران کوبانی؛ لطفیه محمود اظهار داشت که دلیل دیدار هاکان فیدان از هولیر این بود که می‌خواهند با کمک پ‌دک گریلاهای آزادیبخش کوردستان را نابود کنند. وی افزود: گریلا در برابر همه حملات به‌ویژه حملات سلاح‌های ممنوعه مقاومتی بی‌نظیر انجام داده است. ما همواره پیرو خط آزادی رهبر آپو هستیم و از روحیه‌ی آزادی که از رهبر آپو کسب کرده‌ایم؛ این خط خیانت را شکسته و آنها را نیز به زمین می‌کوبیم. ما تا آخر حامی گریلا هستیم و با روحیه مقاومت گریلا، خیانتگری را ازبین می‌بریم.