در این قرن پیروزی را در صفحات تاریخ خواهیم نوشت

احمد خوجه، عضو شورای رهبری عمومی حزب اتحاد دموکراتیک (PYD) اظهار داشت که مقاومت ملت دموکراتیک در این قرن پیروز خواهد شد.

هاکان فیدان در هولیر چه می‌کند؟ چرا می‌خواهد به روسیه برود؟ تلاش آنها چیست؟ آنها با این دیدارها می‌خواهند خلق کورد و به ویژه جنبش آزادی کوردستان را نابود کنند. اما آنها همچنان در برابر مقاومت گریلا شکست می‌خورند و همیشه شکست خواهند خورد.

با این روش های دولت ترکیه، فاشیسم موفق نشد. آنها می خواستند در بین مردم فتنه ایجاد کنند و پروژه ملت دمکراتیک را سرکوب کنند. اما به لطف مقاومت نیروهای سوریه دمکراتیک و نگرش مردم منطقه، تمام نقشه های آنها شکست خورد.

احمد خوجه یکی از اعضای شورای رهبری عمومی حزب اتحاد دموکراتیک (PYD) با بیان اینکه سیاست فاشیسم، کشتار و پاکسازی کوردها است، گفت:" هاکان فیدان کورد و فواد حسین نیز کورد است. اما با دیدارشان می خواهند بگویند که ما کوردها را هم در بر می گیریم. اما بزرگترین هدف آنها نابودی گریلاهای آزادی بخش کوردستان است."

آنها می خواهند جنبش آزادی و کوردها را با دستان حزب دموکرات کوردستان نابود کنند

آنها می خواهند جنبش آزادی را نابود کنند و با کمک حزب دموکرات کوردستان خلق کورد را از بین ببرند. این به روش اصلی فاشیسم تبدیل شده است. حزب دموکرات کوردستان با دشمنان خود به نام کوردها سعی در نابودی کوردها دارد. اما کوردها در این قرن جدید ثابت کردند که از نظر دموکراسی و اتحاد مردم پیشرفت کرده اند و از این راه پیروز خواهند شد".

همه پروژه‌های اشغالگری، با اتحاد شکست خوردند

خوجه با بیان اینکه ائتلافی که انجام می شود برای نسل کشی کوردها است، گفت:" همه جوامع در شمال و شرق سوریه حضور دارند. فاشیسم دولت ترکیه با تسامح خود می خواهد این پروژه را از بین ببرد. زیرا دولت از این پروژه می ترسد و به همین دلیل به گری سپی ، عفرین و سریکانی حمله کرد. اما با پروژه ملت دموکراتیک و اتحاد مردم، همه نقشه های اشغالگرانه شکست خورد."

احمد خوجه اعلام کرد که بعد از نشست چهارجانبه خواستند دوباره مردم را در مقابل هم قرار دهند، اما موفق نشدند. احمد خوجه گفت:" بعد از اینکه عملیات تقویت امنیت شروع شد، معلوم شد که می خواهند مردم را در مقابل هم قرار دهند. فاشیسم دولت اشغالگر ترکیه می خواست امنیت منطقه را از بین ببرد. اما واضح است که هیچ کس نمی تواند بین مردم و نیروهای( ق س د) قرار گیرد و آنها را مقابل هم قرار دهد."

در این قرن، ما به پیروزی دست خواهیم یافت

خوجه در پایان با بیان اینکه نیروهای سوریه دموکراتیک (ق س د) به امیدی برای جهانیان تبدیل شده است، گفت:" (ق س د) که شامل همه ملت ها می شود، برای آنها به یک کابوس تبدیل شده است. می خواهند با شخصیت های آشوبگر، فتنه ایجاد کنند، اما این نقشه ی آنها شکست خورد. نیروهای سوریه دموکراتیک جنگیدند و شیوخ قبایل قول حمایت از (ق س د) را دادند. فاشیسم از طریق مقاومت (ق س د) شکست خواهد خورد. ما در یک قرن تاریخی هستیم و موفقیت خود را در این قرن خواهیم نوشت".