در منبج علیه انزوا راهپیمایی برگزار شد

در منبج علیه انزوای رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان راهپیمایی برگزار شد.

این راهپیمایی با پیشگامی اتحادیه‌ی زنان جوان برگزار شد و در آن اعضای احزاب سیاسی، سازمان‌های جامعه‌ی مدنی و مجلس مدنی، جنبش جوانان انقلابی و جمعیت زنان زونوبیا شرکت داشتند.

راهپیمایی در چهارراه میزان آغاز شد و در آن حاضران تصاویر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را در دست گرفتند و شعارهایی در ستایش مقاومت امرالی و درخواست آزادی جسمانی رهبر آپو سر داده شد.   پس از رسیدن به چهارراه مسب در مرکز منبج، راهپیمایان به احترام شهدا یک دقیقه سکوت کردند. سپس از طرف اتحادیه‌ی زنان جوان، سیماز اسحاق گفت: “امروز از طرف اتحادیه‌ی زنان جوان منبج و اطراف آن گرد هم آمده‌ایم تا تمامی کارهای ستم‌گرانه و انزوای شدید علیه رهبر خلق کورد عبدالله را که ۲۴ سال است بر وی انزوا تحمیل شده است را محکوم کنیم".

وی تاکید کرد، "دشمنان به خوبی می‌دانند پروژه‌ی ملت دموکراتیک، همه‌ی گروه‌ها و خلق‌ها را در بر گرفته و بر اساس آزادی زن بنیاد نهاده شده است. به همین دلیل می‌خواهند این اراده و مقاومت را شکست دهند".  سیماز همچنین به افزایش انزوا علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان اشاره کرد و گفت: "پروژه‌ی ملت دموکراتیک موفق شده است به همین دلیل آن‌ها انزوا را شدت بخشیده‌اند".

وی همچنین تاکید کرد: "ما بدون توقف و خستگی، برای گسترش تفکر دموکراتیک رهبر عبدالله اوجالان تلاش می‌کنیم. او سنگ اساس این انقلاب و مقاومت است".  وی در پایان تاکید کرد، "ما به عنوان اتحادیه‌ی زنان جوان منبج و اطراف آن، برای تفکر و انقلاب بر اساس، آزادی زنان تلاش می‌کنیم و با رهبر عبدالله اوجالان عهد می‌بندیم تا آزادی جسمانی وی آرام نگیریم".

با سر دادن شعار برای آزادی جسمانی عبدالله اوجالان رهبر خلق کورد و محکوم نمودن انزوای تحمیلی علیه وی، راهپیمایی پایان یافت.