در رقه انزوا محکوم گردید

در رقه علیه انزوای تحمیلی بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و حملات اشغال‌گر، راهپیمایی توده‌ای برگزار شد.

در رقه با پیشگامی جنبش جوانان انقلابی سوریه و اتحاد زنان جوان رقه، علیه انزوای تحمیلی بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و حملات اشغال‌گر به شمال و شرق سوریه، راهپیمایی توده‌ای برگزار شد. صدها تن از ساکنین شهر رقه و روستاهای آن، اعضای مجلس نظامی و مدنی، احزاب سیاسی و سازمان‌های جامعه‌ی مدنی، در این راهپیمایی شرکت داشتند. در این راهپیمایی عکس رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و بنرهایی با شعارهایی با مضمون “با روحیه‌ی آپویی خود را تجدید کنید و جنگ آزادی به پیروز ختم کنید” و “علیه انزوا و اشغال‌گری و خیانت به جنگ آزادی بگروید‌”، برافراشته شد.

راهپیمایی از مقابل بیمارستان کودکان شهر رقه آغاز شد و تا میدان زن ادامه یافت. در آن‌جا راهپیمایی به تجمعی توده‌ای تغیر یافت. از سوی توده یک صدا شعار “بدون ‌رهبر زندگی میسر نیست” و “زنده باد برادری و خواهری خلق‌ها” سرداده شد.

به نمایندگی از خلق اطلاعیه‌ای توسط مدیر جنبش جوانان انقلابی سوریه، محمد علی قرائت گردید. علی، انزوای حاکم بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را محکوم کرد و گفت: “انزوا توطئه‌ای بین‌المللی علیه خاورمیانه است، با هدف تقسیم کردن و اشغال‌گری جدیدی است. سیاست انزوای امرالی، قادر نیست خلق را از رهبر عبدالله اوجالان دور گرداند. نمی‌توانند روز ما را تاریک کنند. آزادی رهبر عبدالله اوجالان، آزادی ماست”.

در پایان اطلاعیه، برای ادامه دادن به مبارزه برای دست‌یابی به آزادی فیزیکی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، قولی دوباره داده شد.

اطلاعیه با شعار “زنده باد رهبر آپو” پایان یافت.