در تل تمر برای محکومیت دولت ترکیه و حزب دمکرات کوردستان (پ‌د‌ک) راهپیمایی برگزار شد

جوانان منطقه‌ی تل تمر در کانتون حسکه، برای محکومیت همکاری حزب دمکرات کوردستان (پ‌د‌ک) با دولت اشغال‌گر ترکیه راهپیمایی برگزار کردند.

با هدف محکومیت همکاری حزب دمکرات کوردستان (پ‌د‌ک) با دولت اشغال‌گر ترکیه، جنبش جوانان انقلابی سوریه- شعبه‌ی تل تمر، راهپیمایی برگزار کردند. ده‌ها عضو این جنبش و اعضای سازمان‌های مدنی و احزاب سیاسیدر این راهپیمایی حضور داشتند.

راهپیمایی از مقابل مجلس خانواده‌ی شهدای تل تمر آغاز شد. در این راهپیمایی بنرهایی که روی آن نوشته شده بود: “همکاری با دولت ترکیه، دشمنی با تمامی خلق‌هاست” و “نه به اشغال‌گری ترکیه” و “مرگ بر خیانت” به اهتراز در آمده بودند.

راهپیمایی در انتهای محله‌ی‌ شهید آزاد به تجمع تغییر کرد. عضو جنبش جوانان انقلابی سوریه- شعبه‌ی تل تمر، هاشم عبدالقادر، اطلاعیه‌ای قرائت کرد.

در اطلاعیه آمده بود: “حزب دمکرات کوردستان (پ‌د‌ک) رفقای مبارز ما را برای جلب رضایت دولت فاشیست ترکیه، در کوهستان محاصره می‌کند. همچنین حزب دمکرات کوردستان (پ‌د‌ک) با سازمان استخباراتی میت همکاری می‌کند و محل گریلاها را به اشغال‌گر اطلاع می‌دهد”.

جوانان ائتلاف استخباراتی ایران و ترکیه و حکومت دمشق را با هدف ایجاد آشوب بین جوامع منطقه محکوم کردند و اعلام نمودند: “در برابر هر نوع خیانت و اشغال‌گری متحد می‌شویم. از تمامی جنبش‌های جوانان از جای جای کوردستان می‌خواهیم، برای آزادی کوردستان، مبارزه را تقویت کنند”.

تجمع با سردادن شعارهایی از فبیل “مرگ بر خیانت حزب دمکرات کوردستان (پ‌د‌ک)” و “نه به خیانت” پایان یافت.